vi ska ha stenar i "botten" på våra placeringskort. Sedan ska jag ta svart ståltråd och vira runt basen och sen upp och i änden snurrar jag som ett dubbelt O som man kan sticka placeringskorten i mellan. Så sten och ståltråd som korthållare kan man säga. Tror det blir fint, ska ge mig ut till stränderna o plocka släta, platta klapperstenar. Jag ska med ha b la aprikos som accentfärg, kanske jag lägger in aprikos i korten och sen kommer jag ha aprikosa rosor, (typ peach avalanche eller nåt) aprikosa gerberor och nåt vitt och lite grönt till att blanda ut med kanske.... men jag håller på o gör egna vaser av gamla flaskor och glasburkar som jag limmar på spets o grejer så det blir inga stora buketter i vaserna, några enstaka blommor i varje, enkelt . typ lite så här...

Jute/säckväv ger en lite rustik naturkänsla i dukningen

Vill man ha in naturen kan man ta vackra glasburkar o lägga i blommor/fint gräs/grenar/stenar/snäckor i olika arrangemang. Man kan även ta en liten trälåda och sätta i suckulenter eller vad det heter...Lite inspiration:

Vilda blommor i olika burkar... persikor som en del av dekorationen

Nån typ av mossa eller nåt som de tagit till dekoration och trädgårdsrosor... i små glasburkar

Trädbitar o mer blommor i burkar...

Det blir väldigt fint med trädgårdsblommor i blandade former, annars finns mycket vacker vilt i naturen med som man kan plocka

Suckulenter med stenar i en träbox:

Man kan göra egen tårtställning med strästubbar:

Nä... nu får jag faktiskt sluta... jag e hopplös när jag börjar med bilder... en till, en till... en till... men hoppas nån bild var givande som idéuppslag iallafall, även om kanske inte alla var det...