Ni som köpt "birdcage" flor/slöja?
Ni som haft/ska ha en slöja/flor/birdcage, eller vad det nu heter, liknande denna
Vart har ni köpt det och för hur mycket?
Ni som haft/ska ha en slöja/flor/birdcage, eller vad det nu heter, liknande denna
Nu hoppas jag att det ska bli bra :P
www.unveiledbridaldesigns.com/
Ville bara tipsa om sidan ovan om ni gillar birdcages. Min kompis köpte från dem. De har fantastiskt mkt inspiration på sidan. + var snabba med att svara på mejl när vi hade svårt att förstå vad vi behövde beställa.
ett tips: kom ihåg att kolla hur du ska sy ihop det o hur mkt bredd du behöver o så innan du klipper i floret! jag kapade mitt flor innan jag kollade o det blev för litet på bredden när jag sedan sydde ihop det haha.. Man behöver bredare än man tror... här är en beskrivning om du inte redan hittat den själv ;)
Lycka till :)
www.brollopsinspiration.se/tillverka-din-egen-bird-cage.xhtml
Det är supersnyggt med flor!
Diadema.se har flor i vitt och ivory. Ex:
http://www.diadema.se/6006-flor-ivory-p-115.html
TS, var har du hittat det flor du har i trådstarten?
var på bröllopsmässan i gbg i helgen, prickig katt hade massa småhattar med flor, sååå fina! Men kostar ca 1000 kr..
Min kostade 425kr. Jag beställde genom butiken där jag köpte klänningen.
Bild finns i mitt galleri :)
Min har jag köpt på bröllopsbutiken här i stan men den kommer från Nixa egentligen
jag köpte löst flor för ca 2,5$ - 5$ per bit (en bit räcker till en birdcage) från en amerikansk sida som sålde hattillbehör... passade på att köpa lite olika färger o sorter samtidigt. funkade väldigt smidigt. Orkade dock inte beställa en gång till då jag råkade klippa isär det vita floret för litet så jag köpte en färdig birdcage på etsy sen... men jag har gjort lite andra håraccessoarer av det lösa, plus i svart. Blev fint :)
härifrån beställde jag
www.judithm.com/