Rekommendation av band och soist till bröllop i Lund/Malmö?
Vi behöver tips på någon som kan sjunga i kyrkan samt band som kan spela på vår bröllopsfest (2-4 mannaband). Någon som har erfarenheter och rekommendationer runt Lund/Malmötrakten?
Vi behöver tips på någon som kan sjunga i kyrkan samt band som kan spela på vår bröllopsfest (2-4 mannaband). Någon som har erfarenheter och rekommendationer runt Lund/Malmötrakten?
Ingen som har några tips?? Minsta tips tas tacksamt emot!
Lovisa på <www.vokalist.se> är duktig.
vad vill du ha för typ av band?
jag tipsar om ågrens orkester, jag funderade på dem innan, men tog ett storband istället. har dock hört dem i lund mycket på studentfester. Det sväger bra! Men de är inget coverband, om det är något sådant du är ute efter kanske?
Vill tipsa om en kär vän till mig, otroligt duktig sångerska som spelar på bröllop med en gitarrist mestadels.
Linda Bergström heter hon. Du kan höra henne på www.myspace.com/duojagmusik
Lycka till!
Vi ska ha "kasedans" Skånskt utryck för dans till dansbandsmusik, fast det visste ni säkert redan. Vi har anlitat en två manna orkester ( kan inte ha större för lokalen är så liten ) som heter Wikströms.
Om du vill ha riktigt "sväng" med covers så kan jag rekomendera Bananhammock. www.bananhammock.se gå in och lyssna.
Lycka till!
På vår bröllopsfest spelade Stämbandet (stambandet.com). I kyrkan sjöng Jessica Ottosson och Jens Metz två sånger. Vi var riktigt nöjda med både bandet och vigselsångarna.
Vi var på ett bröllop förra året och dom hade ett band som hette In Stereo. Dom var riktigt bra, fullt ös på dansgolvet hela kvällen! http://www.instereo.cybersite.nu/startsida.html Annars kan ni leta via olika band-siter/fest-siter typ: http://www.allt-till-din-fest.se/
Vi hade Helen som sjöng för oss....Hon har hemsida www.brollopodop.dinstudio.se
Vi är supernöjda
Om ni är sugna på ett jazzband kan jag rekommendera Doxy Music. De spelar riktigt härlig jazz, mycket swing-, blues- och funkinfluenser. Mycket dansvänligt, men med attityd :) De består av killar med rejäl musikutbildning och många bröllopsspelningar i bagaget. Riktigt grym sångare!
www.doxymusic.se