• vår2011

vart har ni köpt era skor? Är fortfarande utan...

Blir galen!! Hittar inte ett par skor...
    Ska inte vara alltför höga och helst inte typiska brudskor (vill gärna kunna använda dem sen).
    Antingen i silver eller ivory/vit. Klacken får gärna vara 4-5 cm.

Vart köpte du dina skor??

• Svar på tråden vart har ni köpt era skor? Är fortfarande utan...
  • Zia 20090618

Tycker inte de ser ut som riktig hot pink.. Lite för ljus skulle jag tippa, men beror ju en del på dataskärmen osv. Mina skor är mer hot pink, fuschia än dem, enligt vad jag anser vara fuschia iallafall. Du kan ju kolla mina bilder om du vill, via eBay köpte jag dem.. Finns i bloggen, inlägget längst ner:

http://6augusti2011.3w.se/  

• HoPPsanSa sÅ gLad

Jag är en Converse tjej men till bröllopet har min blivande man en önskan om att jag "kan väl ändå vara lite kvinnlig". Så klart!
    Jag ska sy upp min klänning hos Matildas fest och passade på att prova en sko när jag var där.
    Klacken var 6,5 cm hög och var absolut helt ok att gå i. Gå in på deras sida där finns alla möjliga typer utav skor.
    Jag har lagt in bilden på den skon jag provade på min blogg...

Hoppas du hittar något som passar.!
    Lycka till!

www.minmandinfru.blogspot.com

• vår2011
    Zia 20090618 skrev 2011-01-14 14:00:55 följande:
    Tycker inte de ser ut som riktig hot pink.. Lite för ljus skulle jag tippa, men beror ju en del på dataskärmen osv. Mina skor är mer hot pink, fuschia än dem, enligt vad jag anser vara fuschia iallafall. Du kan ju kolla mina bilder om du vill, via eBay köpte jag dem.. Finns i bloggen, inlägget längst ner:

6augusti2011.3w.se/  
    Tack för alla bra tips!! =) Kan meddela att skorna från Bianco har anlänt och enligt mig är de "hot pink". Ser mycket ljusare ut på bilden... Egentligen ville jag ha dem ljusare, men nu får dessa duga. Är också hyfsat sköna för mina knöliga fötter.
    Checkade Matildas fest också, men de hade problem med leveranstider p.g.a. Kinesiskt nyår så jag ville inte chansa.

Ps. GUD vad jag älskar bröllopstorget och att vi hjälper varann<3
  • L8PR
    HoPPsanSa sÅ gLad skrev 2011-01-20 20:45:58 följande:
    Jag är en Converse tjej men till bröllopet har min blivande man en önskan om att jag "kan väl ändå vara lite kvinnlig". Så klart!
    Jag ska sy upp min klänning hos Matildas fest och passade på att prova en sko när jag var där.
    Klacken var 6,5 cm hög och var absolut helt ok att gå i. Gå in på deras sida där finns alla möjliga typer utav skor.
    Jag har lagt in bilden på den skon jag provade på min blogg...

Hoppas du hittar något som passar.!
    Lycka till!

www.minmandinfru.blogspot.com
    Tjolahopp, verkar som att du och jag har fastnat för samma färgtema. Men bilden jag hittade på dina skor är röda eller`?
  • Fårävvör

Nu har jag beställt mina skor från Dansshopen, hoppas på att de kommer med posten i veckan! =)

• T san

Kan rekommendera den här brittiska sidan: www.bridalshoesuk.co.uk/
    De har en massa fint och levererar till Sverige för en helt okej fraktavgift. Jag har inte fått mina skor ännu, beställde i helgen men jag betalade lätt och smidigt med kort och har fått väldigt fint bemötande från kundservice.

Tänk bara på att priserna som står på sidan inte inkluderar moms så det räknas på i kassan (20%). Positivt är att det är inom EU och därför tullfritt (jmf USA).

• M Berg

Jag kör enkla ballerina utan klack för att kunna gå å dansa natten lång utan onda fötter...skorna syns ändå inte under min klänning.

• Luohti

Jag köpte mina från Brandos.se, och blev helt frälst. Jag köpte Perfekt Lily men de verkar inte finnas kvar :S
    De är jättebra i alla fall med bra leveranstid och bra policy om man inte skulle vara nöjd. lycka till hoppas du hittar nått bra! 

• 2010 2010

Jag sprang på mina igår i en scorett butik i göteborg =) Tänkte ge mig ut och leta men hade väl egentligen inte större förhoppningar men där stod de som sista par och i min stl. ivory med små volanger på hälen men i övrigt enkla och stilrena. 8 cm klack och sköna för att vara pumps. Helt fantastiskt pris också, halva reapriset så jag gav 150 kr för dem =)

Köpte ett par söta lågskor ala ballerina med en låg liten klack som backup vid onda trötta fötter. Hade band runt fotleden med en blomma på spännet. Var också på scorett och samma rea så det blev halva reapriset där med = 125 kr.

Så 275 kr för 2 fina brudskor vilket känns som ett ordentligt kap och jag är så nöjd över dem, springer ochkikar på dem då och då.

• June

Jag köpte mina på Tony´s högtidskläder i Göteborg. (Kan varmt rekommendera den butiken). Mina krav var att skon skulle ha en lagom klack, ca 5 cm, att klacken skulle vara lagom bred så att jag kan gå på en gräsmatta med dem och att den skulle ha rundad tå. De plockade genast fram två par skor åt mig. Det ena paret satt perfetkt (av märket Pink) så de blev det.

• Forever03

Måste bara dela med mig av ett av mina bästa tips sedan jag själv gifte mig. Köpte mina brudskor på Bröllopsbutiken i Stockholm och de var av märket Katz, vilket egentligen vad jag förstått är ett skomärke för dansare. Men det var de skönaste finaste skor jag haft, underbara att gå en hel dag och en hel natt i. Inte ett skoskav, faktiskt underbara.... Hoppas någon prövar detta märke! Hittade ingen länk så jag kan visa.

• majflicka

www.elegantsteps.co.uk/

men hade provat skorna i Sverigen först men var så pass mkt bättre pris precis på min sko så köpte från dem.

www.weddingmountain.com

Beställde ett par från dem med och det gick snabbt och jag kan rekommendera dem även om det inte var de som "vann" för mig i slutändan. De har massor av fina, låg och hög klack, bara att välja :)

• himlenrunthörnet

Jag köpte ett par på Nilssons igår. De var av märket Reiki (eller hur det nu stavas...). Supersköna skinnskor med liten klack. De är inte direkt tjusiga, mer som ett par vanliga vita sommarskor och klacken är brun, men jag hoppas att de blir bra... Mina fötter är ganska kräsna vad gäller skor och för mig är det viktigt att de är bekväma och det var verkligen de här skorna!

• elfteielftetjugohundrafyra

Hej,

jag hade ungefär samma kriterier som dig och letade igenom Göteborgs skoutbud igår och kom fram till att silverfärgade sandaletter är svåra att finna!

Hittade till slut ett par på Bianco. Inte så coola som jag skulle önska men de var "gå-vänliga" och billiga. De kommer ju trots allt inte att synas så mycket. Just nu känner jag mig mest nöjd med att jag trots allt hittade ett par skor som var helt okej.

Svar på tråden vart har ni köpt era skor? Är fortfarande utan...