• vår2011

vart har ni köpt era skor? Är fortfarande utan...

Blir galen!! Hittar inte ett par skor...
    Ska inte vara alltför höga och helst inte typiska brudskor (vill gärna kunna använda dem sen).
    Antingen i silver eller ivory/vit. Klacken får gärna vara 4-5 cm.

Vart köpte du dina skor??

• Svar på tråden vart har ni köpt era skor? Är fortfarande utan...
  • Jeliqa

Från matildas fest beställde jag mina. 

• vår2011
    Fårävvör skrev 2011-01-11 21:32:00 följande:
    TheD: Vad för skor vill du ha? Jag har surfat runt efter hur mycket skor som helst, så om du säger hur du vill ha dom, så kanske jag vet om jag sett något liknande någonstans! =)
    Jag tycker att de vita skorna med spetskant som en tjej lagt upp här är sååååååå fina!! Dock har jag problem med lite hallus valgus och vågar inte beställa en så pass dyr sko från Dk och så passar den inte...

Du som surfat runt mycket har du möjligen sett silver pumps alternativt en vit sko med denna klack? Är tyvärr lite kräsen och har inte hittat någon jag tycker om (eftersom jag också har lite problem med att skor ska passa är det skönt att köpa dem från Sverige och enkelt kunna byta).
    Brandos har massa fina, men de jag gillar har för  hög klack.... Vet ej heller om man vågar beställa från Matildas då hon verkar ha så problem med leveransen.....?!
  • Fårävvör

Tyvärr har nog inte sett nåt som liknar den... Men dom är jättesnygga! Har du kollat om du har någon återförsäljare av Lilly i närheten som antingen säljer dem, eller kan ta hem dem?

• queenelin

Öppna sinnet! Kolla inte i brudaffärer eller efter brudskor! Titta efter skor du tycker om!
    Mina hängde en helt vanlig dag på Indiskas rea, jag som aldrig brukar handla där...

• vår2011

Tack snälla, snälla ni för all eran hjälp och support!!!!!!!! Jag verkar ju inte vara ensam om detta problem. Vilken ofantlig tur att bröllopstorget finns!!!! =) Så glad och tacksam för det.

De skor jag vill ha finns på Bianco i Malmö, modellen heter Paula. En rosa sko med ca 4-5 cm klack. De skulle skicka dessa till mig, tack och lov efter många om och men!! Detta är ju en sko jag även kan ha glädje efter bröllopet så att öppna sinnet är helt rätt!! Varför leta en typisk vit sko=)
    En kompis till mig hade svarta på sitt bröllop och det var heltufft till henne! Hade dock inte passat min klänning.

Kramar till er alla!

• Fårävvör
    queenelin skrev 2011-01-13 13:45:56 följande:
    Öppna sinnet! Kolla inte i brudaffärer eller efter brudskor! Titta efter skor du tycker om!
    Mina hängde en helt vanlig dag på Indiskas rea, jag som aldrig brukar handla där...
    Jo, men om man behöver skorna när det inte är sandal-säsong i butikerna har man inte så mycket att välja på... Ska inte gifta mig förrän 28 maj men sömmerskan vill börja lägga upp min klänning i början på april... Och jag vill egentligen åka dit med skorna så snart som möjligt för att kunna kolla vilket garn jag ska sticka en bolero av!

Men visst, jag är helt öppen för ett par färgade skor eller ett par som inte det typiskt brudiga ut =)
  • L8PR

Är på jakt efter ett par skor i hotpink, såg på bianco i somras men visste ju inte då att jag skulle gifta mig. Någon som är där ute å surfar efter skor så snälla tips om du ser något till mig

• vår2011
    L8PR skrev 2011-01-13 20:39:09 följande:
    Är på jakt efter ett par skor i hotpink, såg på bianco i somras men visste ju inte då att jag skulle gifta mig. Någon som är där ute å surfar efter skor så snälla tips om du ser något till mig
    Gå in på Biancos hemsida - de jag har beställa är en Paula sko (finns både med hög och låg klack). Dessa fanns bara i Malmö butiken när jag beställde men de kan ju finnas hemma nu i andra butiker (annars kan de skicka med posten. Tror det är den rosa du menar=)
  • L8PR
    vår2011 skrev 2011-01-13 22:29:17 följande:
    Gå in på Biancos hemsida - de jag har beställa är en Paula sko (finns både med hög och låg klack). Dessa fanns bara i Malmö butiken när jag beställde men de kan ju finnas hemma nu i andra butiker (annars kan de skicka med posten. Tror det är den rosa du menar=)
    Är den hotpink, assa riktigt fuschia? Ska pinna in till malmö i helgen å kolla
Svar på tråden vart har ni köpt era skor? Är fortfarande utan...