Mascara
Hej!
Jag har sett att det finns tidigare trådar i ämnet men de har blivit röriga så jag gör en ny.
Har ni någon mascara att rekomendera. Pris spelar ingen roll, gärna vattenfast men inget måste.
Hej!
Jag har sett att det finns tidigare trådar i ämnet men de har blivit röriga så jag gör en ny.
Har ni någon mascara att rekomendera. Pris spelar ingen roll, gärna vattenfast men inget måste.
Jag har provat både lancomes och diors som ni skriver om och är EGENTLIGEN ganska nöjd med båda, men tyckte det var lite intressant att höra om det finns nån knäcker dem. :) Man vill ju ha the best of the best på dagen.
Det jag kan känna är att Diors är lite klen medans Lancomes är lite kladdig, skulle lixom vilja ha mellantinget :) Samtidigt vet jag att jag var nöjdare i början, nu borde de nog bytas ut båda två egentligen. :)
Jäpp, det är nog det enda raka. Ingen som visste nåt om Eyes to kill alltså?
Kanebos 38 är superbra! Har testat Clinique, Lancome och Dior med och vad gäller applicering så är Kanebo bäst. Smidig borste och lätt konsistens. Sitter kanon med. :)
Har beställt Armanis Eyes to kill från Usa bara för att få testa. Den blev inte alls yr heller så det var ju fantatsitskt. Om allt funkar så ska jag få den senast om två veckor. Hoppas den uppfyller önskningarna, annars får det nog blir Lancome hypnose till bröllopet.
Hahaha...undrar om jag var drabbad av stavfels-bacillen i förra inlägget... Mascaran var inte alls (d)yr och det var ju alldeles fanta(t)stiskt. :)
Kan iallafall meddela att Eyes to kill mascara av Giorgio Armani är det underbaraste i mascara-väg jag träffat på! Den ska finnas på NK som enda ställe i Sverige men jag beställde min på nätet. Låååånga ögonfransar med lagom volym utlovas och den uppfyller varenda löfte. Iallafall nu i början, jag bara älskar den och kommer se till att jag får hem en ny veckorna innan det är dags att stå brud. Den är som sagt inte heller dyr i jämförelse med tex Lancome eller Dior-mascarorna.
En bra budgetmascara är max factor masterpiece. Separerar jättefint och ger en naturligt snygg look med lagom volym, inga spindelben! :)
Ja, men den slår inte Eyes to kill. En fantastisk produkt :)