• mahj26
    Äldre 17 Nov 21:40
    9433 visningar
    61 svar
    61
    9433

    Juli 2011 - Vad har ni för färgteman?

    Är nyfiken på vad ni har valt för färger till era bröllop!
    Vi gifter oss sista helgen i juli, så det blir ju mitt i sommaren - vad tycker ni är fint som färgteman då?

  • Svar på tråden Juli 2011 - Vad har ni för färgteman?
  • fralla­n
    Äldre 9 Feb 17:57
    #51


    Vi gifter oss 4 juni 2011 och vårt tema är cirkus, tivoli old school... tänk världens starkaste man, lindansöser, harlequin och stora plymer... kollaget har jag lånat på nätet men det sammanfattar fint vad vi tänkt oss. Har massor att knåpa med för att få det som vi vill till en billig peng:) Ska måla såna där skivor som man sågar ut hål för ansiktet i som man kan fota sig själv bakom, med jonglörer på eller något sådant... tihi, ska bli så skoj!
  • qila
    Äldre 10 Feb 22:11
    #52

    Här är en till som ska gifta sig den 30:e juli!! Vårat färgtema är rosa, brunt och ivory. Min klänning är inköpt och klar, likaså näbb- och tärnklänningar.

  • Cajsol­i
    Äldre 21 Feb 00:37
    #53

    Gifter mej 9 juli i en ljus rosa-lila klänning med silver detaljer så det blir också vårt färgtema! :)

  • ast
    Äldre 17 May 18:49
    #54

    Hej!
    Gifter mig oxå 2a juli. I Örebro. Vi ska ha svart och vitt. Har lite problem att komma på vad jag ska ha i buketten. Funderar oxå på blombågen på bordet. Kan den vara vit med lite svart i eller bör vi slänga i nån färg?

    Ha det gott!

  • Morner­aka
    Äldre 17 May 19:04
    #55

    Vi gifter oss den 9 Juli, vårt färgtemar är vitt, ljusgult o grönt=)


    9/7-11
  • nineli­za
    Äldre 17 May 19:14
    #56

    Hej!
    Vi gifter oss den 23 juli och vi kommer ha vitt, lila, blått och grönt som färgtema :)

  • marina­xe
    Äldre 17 May 19:15
    #57

    Den 30 Juli säger vi JA i färgerna rött, vitt och grönt! Skrattande

  • Theka
    Äldre 17 May 19:28
    #58

    Vi gifter oss den nionde juli och har vitt, grönt och brunt som färgtema. :)

  • Bröllo­p20118­7
    Äldre 17 May 20:05
    #59

    Vi gifter oss den 30 Juli. Och detta är vårat färgtema vinrött svart och vitt, bara en provdukning =)


  • SaJo19­81
    Äldre 17 May 21:17
    #60

    Theka: gifter oss 23juli och har samma färgtema som er:) vitt, grönt och brunt!

  • Freaki­e
    Äldre 17 May 21:25
    #61

    Jag kan erkänna att jag var ganska emot det här med färgtema när vi började planera bröllopet, men här sitter jag men nästan 2 månader kvar och har på något sätt ändå lyckats att få till ett tema av det hela. 30 Juli är det dags för vår del och inspirationen till vårt färgtema kommer från denna tapet:



    Så det kommer att gå i blått, grönt och vitt. Men med en liten släng av diamanter Flört

Svar på tråden Juli 2011 - Vad har ni för färgteman?