• mahj26

    Juli 2011 - Vad har ni för färgteman?

    Är nyfiken på vad ni har valt för färger till era bröllop!
    Vi gifter oss sista helgen i juli, så det blir ju mitt i sommaren - vad tycker ni är fint som färgteman då?

  • Svar på tråden Juli 2011 - Vad har ni för färgteman?
  • SysterAnna

    Vi gifter oss också den 2:a juli! Vårat färgtema är vitt, svart och rött. Enkelt val då detta är de färger jag och min sambo gillar skarpt Kommer ha vit klänning, m2b svart kostym, tärnan röd klänning, best man svart kostym, röda rosor och vita nejlikor till min bukett och corsage till övriga.

  • Lyckliga Tettan

    Gifter oss med den 2:e juli. Älskar rosa så det blir huvudfärgen och sen vitt och silver :D.

  • sahu

    Hej!

    Va trevligt med så många som gifter sig 2 juli - me too!
    Det var skönt att se att vi inte är dom enda som kör färgtemat Vitt, svart och rosa :)

    Vi gifter oss i Karlstad, nån fler som ska göra det? (Bor dock i Sthlm)

  • Gwennie

    Här blir det ljusgrönt, brunt och mörkt turkos. Ungefär som att titta in i min garderob... ;)

  • Bröllop201187

    Vi gifter oss den 30 Juli..

    Vårat färgtema är vinrött, svart, vitt med inslag av grönt.

    Är så nöjd med provdukningen jag gjort =)

  • Gopplan

    V gifter oss 9 juli och ska ha vitt; grönt och rosa. Vi har tänkt ha olika nyanser av rosa och grönt.

  • Trolljentan

    Vi gifter oss den 30/7 och kommer ha ceriserosa, silver och vitt. Tärnorna kommer ha silverklänningar, m2b kommer ha svart kostym med silverväst och kravatt, marsalken kommer ha svart kostym med silverslips, min bukett kommer vara cerise gerbera med vita orkidéer och tärnorna kommer bara ha cerice gerbera, m2b och marsalk kommer ha en vit orkidé.

    På festen kommer vi ha vita dukar med vita(genomskinliga) och cerise dekorationsdiamanter, cerise servetter och organzapåsar, silversprayade stenar till bordsplaceringen. Det är så långt jag har kommit nu=) Funderar även på att plocka vildblommor för att verkligen få in sommaren i lokalen. Vi kommer ha festen i en renoverad gammal lada så det skulle nog bli väldigt fint att få in lite "vanlig natur".

  • Cammee

    Vi gifter oss 30 juli och våra färger går i guld (som jag älskar), vitt och vinrött (rosenblad och blomdekorationer)
    Valde inte efter säsong utan efter vad vi tycker är fint. :)

  • JulyBrud
    brolencarlsson skrev 2011-01-27 17:43:46 följande:
    Vad häftigt med rokoko-bröllop =)

    Vi ska oxå gifta oss den 2:juli :) Hur långt har ni kommit i planeringen???

    Vart bor ni?
    Vi har kommit hyfsat långt tror jag :) kul, satte fart på riktigt nu efter nyår!
    Det som är klart/eller nästan klart/bokat:
    Kyrka
    Festlokal
    Hår/smink
    Bröllopsklänning
    Dekor
    Brudparstransport
    Mat
    Tårta
    Fotograf
    Sångare/musiker
    och lite annat smått och gott..

    Vi bor i Spanien ett tag till (jobbar säsong utomlands) och kommer "hem" i slutet av April....hem får vi se vart det blir, då vi är ganska flytt-galna, men bröllop blir i skåne Lund/Ystad trakterna..

    Hur går det för er? och vart gifter ni er?
  • Josefinast

    Vi gifter oss den 2 juli , i Hudiksvall .


    Färgtema grönt , vitt och silver .


    Ingen mer uppåt landet med samma datum ?

Svar på tråden Juli 2011 - Vad har ni för färgteman?