• mmadde­e
    Äldre 20 Oct 09:54
    8264 visningar
    31 svar
    31
    8264

    Vi som varit i hop i över 10 år innan vi gifter oss

    Tänkte det kunde vara trevligt med en tråd får oss som harit i hop med sin partner länge dvs i över 10 år innann det blir bröllop.

    själv så kommer jag att ha varit i hop med min "gubbe" i 22 år när vi gifter oss. träffade han i skolan 1989

  • Svar på tråden Vi som varit i hop i över 10 år innan vi gifter oss
  • 101112
    Äldre 2 Jul 20:38
    #21

    vi har varit tillsammans i 18,5 år när vi gifter ossi nov i år varit förlovade i 16 år i oktober
    Han friade till mig 2000 men vi fick barn i maj det året då bestämde vi att göra det 2001 men fick barn i dec det åretSkrattande sen kom nr 3 2004 och efter det blev det aldrig av men nu nyårsafton som var vilket för övrigt är hans födelsedag bestämde vi oss för att i år 101112 ska vi gifta oss, men så kommer det inte bli utan troligtvis 3 november iställetKyss detta för att vi kommer gifta oss i Thailand och barnen inte ska behöva vara borta för mycket från skolan praktisk javisst men samtidigt så kommer det bli av äntligen och det ska bli himla kul och mysigt. Barnen vet ännu inget så det gäller att inte försäga sig när vi pratat här hemma Glad

  • Äldre 20 Sep 09:54
    #22

    När vi gifter oss nästa sommar har vi varit tillsammans i 13,5 år. Förlovade oss gjorde vi i juni i år.
    Har helt enkelt inte blivit tidigare då vi inte kännt att det "behövs".
    Men nu jäklar slår vi klackarna i taket och kör så det ryker
     


    Karlskronamamman
  • Äldre 18 Jun 15:44
    #23

    Här friade sambon på 10-årsdagen så det tog lite tid men vi har fått 2 barn under våra år tillsammans och alltså inte varit sysslolösa direkt

  • Längta­ndsful­l
    Äldre 19 Jun 10:51
    #24

    Vi kommer ha varit tillsammans i 11,5 år när vi gifter oss nu i augusti. Anledningen till att det inte blivit innan är för att vi var unga när vi träffades. 16 resp 17 år. Under våra år ihop har de kommit 2 barn också så det har varit fullt upp samt tajt ekonomi.

  • Äldre 19 Jun 11:01
    #25

    jag passar inte riktigt in här. har "bara" varit ilag med min karl i 7,5 år (förlovad i snart 4) men det är väldigt sannorlikt att vi inte gifter oss förrän vi varit ihop i 10 år eller mer.. jag vill gifta mig nu, men min fästman vill vänta.. *suck* jag hoppas dock att vi kan gifta oss hösten det år vi firar 10 år. ^^ dock inte troligt. men hoppas kan man. ^^

  • Äldre 23 Sep 13:14
    #26

    Vi kommer ha varit tillsammans i 10  år och 6 månader när vi gifter oss. Att vi väntat så länge beror dels på att vi var unga när vi träffades (17 respektive 18 år) och att jag sedan ville både utbilda mig och skaffa jobb innan vi började planera bröllop. Vi förlovades oss dock för 5 år sedan. 

  • Äldre 23 Sep 16:59
    #27

    Kvalar inte riktigt då vi gifte oss efter 8 år tillsammans, blev ihop när jag var 19 så det har inte funnits någon bröllopsstress med att skynda till altaret förän man kom up i respektabel ålder ;)

  • MissLy­ckad
    Äldre 23 Sep 17:50
    #28

    Kul med en sån här tråd! Jag och min sambo har varit ihop i 14 år! Han friade i år, på min födelsedag! Vi kommer att gifta oss nästa år, när vi har varit tillsammans i 15 år, den 9:e augusti!

  • Äldre 13 Oct 15:57
    #29

    När vi gifter oss i Augusti har vi varit ett par i 11 år  helt otroligt att tiden går så fort när man har roligt ;)

  • Äldre 13 Oct 16:06
    #30

    Vi kommer att ha varit ett par i 14 år när vi säger JA nästa sommar. Vi träffades när vi gick högstadiet.

  • Äldre 13 Oct 23:59
    #31

    Vi har iofs inget bokat datum för bröllop än, men då vi redan har passerat 10,5 år tillsammans så kommer vi definitivt att har varit ihop i över 10 år innan vi gifter oss

Svar på tråden Vi som varit i hop i över 10 år innan vi gifter oss