• mmaddee

    Vi som varit i hop i över 10 år innan vi gifter oss

    Tänkte det kunde vara trevligt med en tråd får oss som harit i hop med sin partner länge dvs i över 10 år innann det blir bröllop.

    själv så kommer jag att ha varit i hop med min "gubbe" i 22 år när vi gifter oss. träffade han i skolan 1989

  • Svar på tråden Vi som varit i hop i över 10 år innan vi gifter oss
  • Sivalinga

    Jag har väntat på att gubben ska gå ne på knä. Och ja, de tog ju sin lilla tid ;) Själv hade jag velat gifta mig också för länge länge sedan!

  • Oniq

    14 år här. 12år som förlovade ;) Han friade 'på riktigt' på vår 11:e förlovningsdag  X)

    Anledningen till att det tog tid här var väl att vi först var rätt unga när vi träffades, sen bara lata och fattiga .. och sen kom det barn :)

    Men till sommaren är det dags. Känns skönt att ha de här åren bakom sig, är rätt säker på att han inte kommer att fly vid altaret... *haha*

  • EhjärtarF

    Vi har varit tillsammans 10 nu nyåret som va, så 10 år o 9 mån blir det vid bröllopet =) .... jag skyller på att vi var så unga när vi träffades ... hmm 21 resp 23 år =) o så två barn har hunnit komma under tiden.

    Har oxå väntat o väntat på ett frieri, varit förlovade i 8 år lagom till bröllopet Skrattande 
    Det blev till slut ett gemensamt beslut o jag är bara sååååå lycklig!!!!


    3 september 2011
  • Sebastiána

    Vi kvalar inte riktigt in. Vi har varit ihop i 7 år när vi gifter oss.

  • englatuss

    Vi förlovade oss i onsdags på vår 10 årsdag och gifter oss antingen nästa vår/sommar eller året därpå. Mycket rolig planering framför oss. Har inte riktigt hunnit sätta oss in i hur långt i förväg man behöver börja planera, men god tid då det är många detaljer som ska på plats. :) Känns magiskt nu ia.f. Vi var bara 17 när vi träffades.

  • Sornelid

    Min gubbe föll på knä på våran 14:e årsdag så vi kommer var på bröllopsresa när vi firar vår 15:e nästa år vilket känns passande. Vi har varit av åsikten att ska det va så ska det vara ordentligt. Så äntligen kanske vi får ihop det med våra liv och ekonomi. Kan nästan inte vänta tills nästa år. SÅååå LYCKLIG!

  • Krystal

    Blir det som planerat så nästa år kommer vi att ha varit ett par i 10 år, 2 månader och 12 dagar när vi blir man och hustru...och förlovade i nästan 9 år...(fattas 16 dagar)

  • millan10

    Jag och min man förlovade oss på vår 14 årsdag och hade vårt bröllop på vår 15 årsdag. Det var en helt magisk upplevelse, trots att vi kände varandra så  väl. Vi har gått igenom många faser i vårt förhållande men jag måste säga att genom bröllopet var det som om vi valde varanda på nytt och kärleken blev bara starkare, starkare än jag någonsinn kunde tro när vi var ett så gamalt etablerat par!

  • vinterfrost

    Firade 10 år tillsammans och 9 år som förlovade för 2 veckor sedan i December blir vi äntligen man och hustru. Planeringen är i fullgång ochjag längtar!

  • MeaJ

    Här har ni en till brud var blivade äntligen fått fingrarna ur...Flört
    Vi har varit tillsammans i 12år och gifter oss 2013 på vårt 13 år tillsammans!
    Vi har varit förlovad i 11 år, han gick ner knä och friade "på riktigt" på förlovningsdagen iår! 


    Sommarbrud 2013
Svar på tråden Vi som varit i hop i över 10 år innan vi gifter oss