• blomz
    Äldre 10 Sep 21:43
    28112 visningar
    67 svar
    +1
    67
    28112

    Bra bröllopsfotograf i Stockholm

    Hej, jag skulle vilja ha tips på bra fotograf i Stockholm och gärna lite priser :)

  • Svar på tråden Bra bröllopsfotograf i Stockholm
  • GnuGS
    Äldre 20 Nov 14:21
    #51
    Karinaa skrev 2010-11-20 09:08:14 följande:
    Jag ska testa tipsa om en fotograf igen då. Mina inlägg blev borttagna. Trodde man FICK tipsa. ni andra gör ju det men jag testar då www.lindapauline.se/portfoliohon tar superfina bröllopsbilder & har bra priser. Hon är både fotograf, makeup & hår
    Hon verkar jätteduktig, men finns i Hälsingland snarare än i Stockholm som TS efterlyste.
  • Karina­a
    Äldre 20 Nov 21:14
    #52
    GnuGS skrev 2010-11-20 14:21:33 följande:
    Hon verkar jätteduktig, men finns i Hälsingland snarare än i Stockholm som TS efterlyste.
    Ja hon FINNS i hälsingland men hon jobbar över hela Sverige
  • GnuGS
    Äldre 21 Nov 06:33
    #53

    Visst, men de flesta fotografer är nog redo att resa iväg från sin hemort, om uppdragsgivaren betalar deras resor och uppehäle...


    Bra att skriva som påpekan i sitt tips, att ens rekommendation avviker en smula från vad som efterfrågas.


    (Jag utgick från att jag kollade på en Stockholmsfotografs hemsida, tills jag såg Hälsingesdräkterna och klickade på kontaktinformationen.)

  • evaer
    Äldre 21 Nov 08:35
    #54

    www.sorkin.se  han tar jättefina bilder, och är inte superdyr tucker jag om man jämför med vad en del andra tar. VI har bokat honom till vårt bröllop 30 april 2011.

  • Karina­a
    Äldre 21 Nov 09:06
    #55
    GnuGS skrev 2010-11-21 06:33:28 följande:
    Visst, men de flesta fotografer är nog redo att resa iväg från sin hemort, om uppdragsgivaren betalar deras resor och uppehäle... Bra att skriva som påpekan i sitt tips, att ens rekommendation avviker en smula från vad som efterfrågas. (Jag utgick från att jag kollade på en Stockholmsfotografs hemsida, tills jag såg Hälsingesdräkterna och klickade på kontaktinformationen.)
    Ja men hon tar inte betalt för resor eller boende. Så de så
  • GnuGS
    Äldre 21 Nov 10:37
    #56
    Karinaa skrev 2010-11-21 09:06:39 följande:
    Ja men hon tar inte betalt för resor eller boende. Så de så
    Ja, men det är ju underbar information (som inte heller framgår av sajten, och som skiljer sig från hur fotografer brukar göra). Skriv gärna sådana intressanta och ovanliga saker från början, när du tipsar nästa gång!
  • Ajdoo
    Äldre 30 Nov 16:22
    #57

    Jag maste tipsa om studio104 aven har! Vi gifte oss for nagra veckor sen och aven fotona ute i morkret blev jattevackra. De tar runt 9000 for heldag tror jag, och da ar dom tva fotografer! Dom ar super att ha att gora med och vi ar sa nojda!


    www.studio104.se

  • uppoch­hoppa
    Äldre 30 Nov 16:34
    #58

    rekomenderar www.adorablemoments.se, Emma är fantastisk, både som fotograf och som person!


  • Wille Jr
    Äldre 1 Dec 21:33
    #59

    www.pwfoto.com
     Älskar hennes bilder!!!!

  • Hoppe
    Äldre 1 Dec 21:50
    #60

    Åå vad glad jag blir att så många rekommenderar Malin Norlén för henne har jag bokat! :)

  • Prinse­ssan Fiona
    Äldre 2 Dec 23:34
    #61

    Jag kan tipsa om Jenny Drakenlind som pluggar till fotograf just nu och har därför under pluggtiden billigare priser. Hon fotograferade några kompisars bröllop i somras och nu nästa sommar är det några av deras kompisar som bokat henne för de tyckte hennes bilder var jättefina! Hon finns i stockholm förresten!


    www.drakfoto.blogspot.com/

  • lyckli­g i stockh­olm
    Äldre 5 Dec 19:32
    #62

    Hej Jag letar också efter en bra fotograf


    finns det fler bra tips


     


    // Lycklig

  • Len0k
    Äldre 17 Apr 18:53
    #63

    Nu delar jag med mig av mina erfarenheter tacksamt efter att ha fått jättegoda råd här på bröllopstorget själv precis när jag behövde det som mest.
    Vi beställde hos Maxim www.maxim-photo.com/. Vi blev jättenöjda med kvalité och dessutom var det väldigt förmånligt pris.
    Vi ville ha höguplösta bilder från bröllopsdagen och det är många andra fotografer väldigt snåla med. Vi är jätteglada över att ha hittat honom. Vi beställde också en film vilken blev jättebra. Det finns fler exempel på hans jobb här: maxim-pudikov.livejournal.com/

  • Äldre 20 May 10:04
    #65
    Ellie
    Woho ännu en EJ LÄSKUNNIG fotograf.
    verkar vara det yrket med flest analfabeter
    Live free, ride free
  • Äldre 25 May 18:06
    #65

    När det gäller fotografer är det verkligen så att man får det man betalar för. Vi fick en mycket påkostad fotobok och en fotograf som välkomnade oss med champagne och jordgubbar när vi skulle ta porträtt! Sedan fick vi alla bilder på en superfin USB sticka och det går inte ens att jämföra dessa bilder med vad en hobbyfotograf skulle gjort för "förmånligt pris". Jag grät som en fjolla när jag tittade på dem. Så otroligt fina! Världsklass rakt av! Prislappen var över 25000 kr.

    Den som förhandlar med priset kommer att förhandla bort kvalitet och service, så är det bara. Det får man ju bara inte göra på så viktiga bilder. Fotografen var det dyraste på vårt bröllop och gästerna fick vara med och betala en sponsorslant till detta. Det bästa jag gjort! Så tipset är att skit i det förmånliga priset. Är det ett bra pris så räkna iskallt med att det inte blir så bra bilder. Ok bilder kanske, men inget som kommer impa på någon mer än kanske din mamma. Satsa på bra och lyxig fotograf. Det är ju dessa bilder ni ska visa resten av ert liv sedan!

  • Äldre 17 Aug 01:03
    #66
    Problemfri ökänd fotograf utan "dolda" avgifter, kolla in deras hemsida för bilder. Riktigt duktiga.
    rickardicloud.wix.com/theweddingphoto
  • Aniara­4
    Äldre 17 Aug 10:18
    #67
     skrev 2015-08-17 01:03:08 följande:
    Problemfri ökänd fotograf utan "dolda" avgifter, kolla in deras hemsida för bilder. Riktigt duktiga.
    Förstår att du gillar den ökända [sic] fotografen eftersom ni t.o.m.har samma företags/användarnamn. What are the odds?!!
Svar på tråden Bra bröllopsfotograf i Stockholm