• Xenna
    Äldre 25 Jul 21:01
    5178 visningar
    29 svar
    29
    5178

    Vad tycker ni?

    Hur skulle ni reagera om ni kom på er sambo med att vara medlem på en sida på internet som heter knullkontakt?
    Och när ni konfronterar honom så säger att han bara läser forumet, och svarar på dom brev han får att "han inte är intresserad av att vara otrogen".
    Accepterar ni det eller inte? Stannar ni eller gör ni slut?

  • Svar på tråden Vad tycker ni?
  • mattia­sFästm­ö
    Äldre 25 Jul 22:11
    #11

     


    Aleta skrev 2010-07-25 22:06:53 följande:
    Det verkar ju vara ett ställe enbart för att söka just knullkontakter. Något forum syntes inte till vid en snabbtitt i alla fall. Att han går in och läser där spelar ingen roll, men om man registrerar sig uppfattar jag det som att man annonserar att man vill något mer än bara läsa. Porr har för övrigt en naturlig plats i vårt sexliv, så vi har inga problem med det.

    okej, efter att även jag tagit mig en kik på sidan så förstår jag vad du menar. Jag trodde att det var en sida som förmedlade kk-kontakter men även hade ett forum. Men något sådant syns inte till nej. Nej då måste jag ändra mig och säga att jag skulle bli ganska sur om min m2b var aktiv medlem där, ja.


  • Äldre 25 Jul 22:42
    #12

    Det jag hakar upp mig mest på är formuleringen "kom på..." och inte sidan som sådan.

    Vad mig anbelangar så är det total ärlighet som gäller i alla lägen så hade det hänt här så hade vi fått stora bekymmer

    Att kunna lita på varandra är otroligt viktigt för mig och då ska det banne mig inte smuslas med saker...

  • Kattpo­et
    Äldre 25 Jul 22:45
    #13

    Oki, Knullkontakt HAR ett forum  man måste dock vara medlem för att se forumet som så många andra ställen på nätet.


    Jag har nu blivit medlem bara för att ta en koll och  jag fann forumet och det är rätt så bra forum, jag har sett värre.

  • Bride in leathe­r
    Äldre 25 Jul 22:50
    #14
    Kattpoet skrev 2010-07-25 22:09:03 följande:
    Oh herre gud , ja då måst jag  skilja mig....  Jag  tar ju hand om ett sexforum någonstans på webben.....   Prata med honom och om du inte har någon anledning att  misstro honom, lita på honom i stället. På sexforumet jag är på har jag lärt mig några nya ställningar....
    Gaaah,stackars din man;)

    Dock förstår jag ändå TS,att hon inte uppskattar det.

  • Kattpo­et
    Äldre 25 Jul 22:58
    #15

    Ja stackars min karl, jag medlem nu i 4 sexforum.....  


    Jag frågade honom vad tyckte om det hela och sa, Jag litar på dig annars skulle jag inte ha gift mig med dig.


     


     

  • lunaga­rden
    Äldre 25 Jul 22:59
    #16

    Alla människor och relationer är olika, min erfarenhet är att det viktigaste är att man pratar om vad man tycker är ok och inte döljer något för varandra

  • Aleta
    Äldre 25 Jul 23:03
    #17
    Kattpoet skrev 2010-07-25 22:45:21 följande:
    Oki, Knullkontakt HAR ett forum  man måste dock vara medlem för att se forumet som så många andra ställen på nätet. Jag har nu blivit medlem bara för att ta en koll och  jag fann forumet och det är rätt så bra forum, jag har sett värre.
    OK, då fanns det åtminstone. Det gör väl det hela lite bättre. Man får väl läsa tillsammans lite då.
  • Bride in leathe­r
    Äldre 26 Jul 07:41
    #18
    Kattpoet skrev 2010-07-25 22:58:08 följande:
    Ja stackars min karl, jag medlem nu i 4 sexforum.....   Jag frågade honom vad tyckte om det hela och sa, Jag litar på dig annars skulle jag inte ha gift mig med dig.    
    Men shit..nej nu får du nog läggas in för avvänjning;)
  • Kattpo­et
    Äldre 26 Jul 11:24
    #19

    Bride in leather, men det kostar ju pengar......  nja han få ta och lida sig genom allt jag lär mig. ;)

  • Andrea­s flicka
    Äldre 26 Jul 11:59
    #20

    Nej, jag skulle inte vilja att min blivande var med i KNULLKONTAKT haha! Vilket namn. att diskutera sex är väl inga problem - men på en sida som heter knullkontakt... neee, lite för skabbigt för min del.

  • fibobs
    Äldre 29 Jul 15:47
    #21

    Hur går det för dig....vad händer med din blivande och hans internettande?

  • Xenna
    Äldre 29 Jul 23:15
    #22

    Han är och hälsar på sina föräldrar i ett par veckor. Jag skulle ha följt med men gjorde inte det. Min "svärmor" (och svärfar?) tycker att jag överdriver och att detta är en skitsak. "Han var ju bara nyfiken", säger hon/dom. Det är därför jag frågat er vad ni tycker, har inte velat berätta detta för mina vänner då jag tycker det är lite pinsamt.
    (Kan tillägga att jag och "svärmor" tidigare haft en väldigt nära relation, när jag var yngre. Denna gång har jag inte berättat för henne då jag tycker att detta är mellan min sambo och mig. Men han har själv berättat för henne, självmant eller inte.)

  • mattia­sFästm­ö
    Äldre 29 Jul 23:44
    #23

     


    Xenna skrev 2010-07-29 23:15:50 följande:
    Han är och hälsar på sina föräldrar i ett par veckor. Jag skulle ha följt med men gjorde inte det. Min "svärmor" (och svärfar?) tycker att jag överdriver och att detta är en skitsak. "Han var ju bara nyfiken", säger hon/dom. Det är därför jag frågat er vad ni tycker, har inte velat berätta detta för mina vänner då jag tycker det är lite pinsamt. (Kan tillägga att jag och "svärmor" tidigare haft en väldigt nära relation, när jag var yngre. Denna gång har jag inte berättat för henne då jag tycker att detta är mellan min sambo och mig. Men han har själv berättat för henne, självmant eller inte.)

    Hur är ert förhållande annars? Litar du på honom och ni har ett stadigt och fungerande förhållande?


  • Xenna
    Äldre 30 Jul 00:06
    #24

    Jag vet inte om jag litar på honom. Det har varit slut mellan oss tidigare (av andra skäl). Och när vi fick kontakt igen skulle han precis åka och hälsa på en tjej utomlands, som han var intresserad av först men insåg sen att det var mig han ville ha. Han åkte ändå då han redan hade betalat för resan och ville se landet, och jag visste ändå inte riktigt vad jag ville då. När han kom hem sa han att inget hade hänt, de var bara vänner. Hon hade försökt kyssa honom men han hade sagt ifrån.
    Vi började umgås och började hitta tillbaka till varandra. Sen upptäckte jag att han haft kontakt med henne när han kom hem och skrivit saker som "jag älskar dig" osv. När jag konfronterade honom med det så sa han att han sagt det för att hon var ledsen och ensam. Hon hade problem med sina föräldrar och inga vänner.

  • mittid
    Äldre 30 Jul 00:10
    #25

    Jag skulle ha gjort slut.

  • fibobs
    Äldre 30 Jul 00:15
    #26

    han skulle nog inte vara något jag ville hänga i min julgran,,,,,om jag får vara ärlig. Sorry, men tänk igen görl!

  • mattia­sFästm­ö
    Äldre 30 Jul 00:16
    #27

     


    Xenna skrev 2010-07-30 00:06:22 följande:
    Jag vet inte om jag litar på honom. Det har varit slut mellan oss tidigare (av andra skäl). Och när vi fick kontakt igen skulle han precis åka och hälsa på en tjej utomlands, som han var intresserad av först men insåg sen att det var mig han ville ha. Han åkte ändå då han redan hade betalat för resan och ville se landet, och jag visste ändå inte riktigt vad jag ville då. När han kom hem sa han att inget hade hänt, de var bara vänner. Hon hade försökt kyssa honom men han hade sagt ifrån. Vi började umgås och började hitta tillbaka till varandra. Sen upptäckte jag att han haft kontakt med henne när han kom hem och skrivit saker som "jag älskar dig" osv. När jag konfronterade honom med det så sa han att han sagt det för att hon var ledsen och ensam. Hon hade problem med sina föräldrar och inga vänner.

    Okej, ja nej det låter ju inte som något toppenförhållande utifrån det jag hört av dig, och då är ju chansen större att han var medlem på den sidan av andra anledningar än enbart forumet. Jag tycker nog att det inte låter som nån kille att hänga i julgranen direkt :/


  • Kattpo­et
    Äldre 1 Aug 18:55
    #28

    Jomen då är det andra problem som gör att du ska börja dra öronen åt sig än just att han är på  Knullkontakt.  Finns det ingen respekt , tillit och ärlighet i förhållandet bör man dra, då är det lika illa om han är med i  Högkristina tanters knyppling förening som knullkontakt, eftersom han även där kommer söka efter någon.....

  • Bonnie­M
    Äldre 3 Aug 16:53
    #29

     


    Xenna skrev 2010-07-30 00:06:22 följande:
    Jag vet inte om jag litar på honom. Det har varit slut mellan oss tidigare (av andra skäl). Och när vi fick kontakt igen skulle han precis åka och hälsa på en tjej utomlands, som han var intresserad av först men insåg sen att det var mig han ville ha. Han åkte ändå då han redan hade betalat för resan och ville se landet, och jag visste ändå inte riktigt vad jag ville då. När han kom hem sa han att inget hade hänt, de var bara vänner. Hon hade försökt kyssa honom men han hade sagt ifrån. Vi började umgås och började hitta tillbaka till varandra. Sen upptäckte jag att han haft kontakt med henne när han kom hem och skrivit saker som "jag älskar dig" osv. När jag konfronterade honom med det så sa han att han sagt det för att hon var ledsen och ensam. Hon hade problem med sina föräldrar och inga vänner.

    Hmmm jag måste säga det som jag hakar upp mig lite på också är att du säger att du "kom på honom" och "upptäckte" att han varit inne på knullkontakt och även haft kontakt med den andra tjejen? Ursäkta att jag säger det men det verkar som att du har snokat runt en del på hans dator, mobil eller vad det nu var. Du måste ju ändå haft en anledning till det från början då? Hade du några skäl till att misstänka honom innan du gjorde "upptäckterna"? Och hände dessa två incidenter kort efter varandra? Jag menar när du kom på honom med att vara inne på knullkontakt, hur långt efter var det som ni gjorde slut första gången? Pratar vi år eller månader?
    Jag förstår om du reagerar som du gör men samtidigt kan det inte helt enkelt varit så att han bara var nyfiken på sidan och läste forumet eller vad han nu gjorde? Älskar han dig? Älskar du honom?
    Jag har varit med om något liknande och för oss ordnade det upp sig, jag blev ledsen och besviken också men om man verkligen älskar någon så får man försöka göra allt man kan för att få det att fungera. Så jag tycker att du ska göra ett försök att få förhållandet på rätt köl igen
    bara mina tankar och åsikter

Svar på tråden Vad tycker ni?