• Xenna

    Vad tycker ni?

    Hur skulle ni reagera om ni kom på er sambo med att vara medlem på en sida på internet som heter knullkontakt?
    Och när ni konfronterar honom så säger att han bara läser forumet, och svarar på dom brev han får att "han inte är intresserad av att vara otrogen".
    Accepterar ni det eller inte? Stannar ni eller gör ni slut?

  • Svar på tråden Vad tycker ni?
  • mattiasFästmö

    Jag skulle inte dumpa honom enbart pga det, det känns som att överreagera. Men jag skulle sätta ner min fot och dra en gräns att det inte är okej. Det finns andra forum där man kan prata sex om man vill men som inte enbart är sexforum.


  • lunagarden

    Jag har en manlig singelbekant som registrerade sig där i hopp om att få leka lite, men han sa att det fanns bara prostituerade där. Usch, så jobbigt för dig

  • Bride in leather
    lunagarden skrev 2010-07-25 21:20:58 följande:
    Jag har en manlig singelbekant som registrerade sig där i hopp om att få leka lite, men han sa att det fanns bara prostituerade där. Usch, så jobbigt för dig
    Inte riktigt sant dock
  • lunagarden

     


    Bride in leather skrev 2010-07-25 21:32:43 följande:
    Inte riktigt sant dock

    Det får ju stå för honom, det var hans upplevelse.

  • Aleta

    Nix, inte OK alls!


    Om han skulle göra något sådant så har vi problem och då får man söka hjälp (om man har investerat så mycket i förhållandet så att man vill fortsätta).


    Hahahaha! Min  man surfade genast fram sidan och läser högt de olika kontaktgrupperna.
    Man söker kvinna drygt 2500 inlägg.
    Kvinna söker man 110 inlägg.
    Man söker man ca 1600 inlägg.
    Slutsats? En sida för manliga losers (om man är heterosexuell).

  • mattiasFästmö

     


    Aleta skrev 2010-07-25 21:55:46 följande:
    Nix, inte OK alls! Om han skulle göra något sådant så har vi problem och då får man söka hjälp (om man har investerat så mycket i förhållandet så att man vill fortsätta).

    Nu blir jag lite nyfiken på hur du tänker, för jag tänker inte alls så! varför måste man ha problem? Om han nu säger att han enbart är intresserad av att diskutera sex på forumet? Jag vet att jag själv är lite av en forumnörd och även om jag inte vart med i ett renodlat sexforum så har jag diskuterat sex flera gånger. Han kanske är intresserad av sex och att diskutera det? Måste det betyda att man har problem? Eller utgår du ifrån att han är intresserad av mer än att bara diskutera på forumet?

    kanske även ska säga att jag inte heller skulle bli glad, men att jag skulle be honom byta till ett rumsrenare forum bara om han vill diskutera sex.


  • Aleta
    mattiasFästmö skrev 2010-07-25 21:59:12 följande:
      Nu blir jag lite nyfiken på hur du tänker, för jag tänker inte alls så! varför måste man ha problem? Om han nu säger att han enbart är intresserad av att diskutera sex på forumet? Jag vet att jag själv är lite av en forumnörd och även om jag inte vart med i ett renodlat sexforum så har jag diskuterat sex flera gånger. Han kanske är intresserad av sex och att diskutera det? Måste det betyda att man har problem? Eller utgår du ifrån att han är intresserad av mer än att bara diskutera på forumet? kanske även ska säga att jag inte heller skulle bli glad, men att jag skulle be honom byta till ett rumsrenare forum bara om han vill diskutera sex.
    Det verkar ju vara ett ställe enbart för att söka just knullkontakter. Något forum syntes inte till vid en snabbtitt i alla fall. Att han går in och läser där spelar ingen roll, men om man registrerar sig uppfattar jag det som att man annonserar att man vill något mer än bara läsa.

    Porr har för övrigt en naturlig plats i vårt sexliv, så vi har inga problem med det.

  • Kattpoet

    Oh herre gud , ja då måst jag  skilja mig....  Jag  tar ju hand om ett sexforum någonstans på webben.....


     


    Prata med honom och om du inte har någon anledning att  misstro honom, lita på honom i stället.


    På sexforumet jag är på har jag lärt mig några nya ställningar....

Svar på tråden Vad tycker ni?