• Snigel Bee

    Måste man ha brudskor?

    Va tkr ni? Måste man ha brudskor? Känns så onödigt att köpa ett par skor som man bara kan ha på sig en dag. Har tittat efter om man kan hyra men de kan man inte heller! Dessutom är dom rätt dyra att köpa.
    Om man ska ha nåt annat, vad kan man ha?!! Hjälp! :S

  • Svar på tråden Måste man ha brudskor?
  • wiicky

    Nej, inte behöver man ha "brudskor". Personligen tycker jag att de flesta sådana är ganska fula och dyra, tyvärr. Själv kör jag på ett par röda, satinskor med öppen tå som jag köpte på Lindex.


    fridalw.blogspot.com

  • Janqvist

    snigel bee: hur ja än letar så hittar ja ingen bild ja kan länka till!
    men dom fins på marco tozzis hemsida, om du letar på pumps så finns dom i mörklila där, vanliga pumps med en liten rosett på.
    väldigt smickrande modell och som sagt, mycket bekväma!

    lycka till i ditt letande!

  • segelbåten

    Jag tog mina skönaste högklackade skor jag hade i klädkammaren! Kunde inte bli bättre! Helt onödigt att köpa nya skor som man kanske bara använder ett fåtal gånger!

  • Framtiden är vår

    Jag har köpt ett par silvriga ballerina från "din sko" för 199:-  bekväma och lagom dyra =)


     


    Visst är det snyggt med högklackat, men man ska ju gå i dom en hel dag =/

  • Snigel Bee

    A vita, oftast i siden som man hittar i brudaffärer!! Ja vet, tkr också att dom e fula samtidigt som att de passar just till brudklänningar!
    De klänningar som jag gillar är riktigt svåra och matcha med vanliga vita el ljusa skor! Har funderat en del på de här med låga och högklackade me! Är ju kort (162) så vill ha höga men som ni har sagt så måste man ju gå i dem en hel dag me!!
    GAAAHHH Så krångligt det är att gifta sig!! hehe
    Tack för alla svar! =)

  • Sebastiána

    Jag ska ha ett par sköna silvriga ballerina från Vagabond. Man ska ju kunna njuta hela kvällen utan skoskav.

  • KatjaB

     


    Snigel Bee skrev 2010-06-28 20:57:15 följande:
    Ts? Menar du mig då? :P Har strl 38 isåfall! =)

    ok, synd.. jag har 36:or..


  • Andreas flicka

    Nä man måste ingenting och man måste definitivt inte ha brudskor. Sådana traditionella brudskor är inte så snygga enligt mig. 


    Tänkte från början ha gröna skor men hittade inga jag ville ha och sedan såg jag så snygga bilder på brudar i vita skor så då fick det bli vitt - eller jag ivory.


    Jag kommer bara ha min klänning en gång och den var inte helt billig så jag resonerade som så, har jag letat med ljus och lykta efter den perfekta klänningen, ja då får jag se till att hitta de perfekta skorna också. Köpte mina skor från Rachel Simpson Shoes:


    www.rachelsimpsonshoes.co.uk/index.php


    De kostade 1800 kr med frakt.


     


     

  • Snigel Bee

    Yes hittade ett  par billiga siden pumps på rea! Din sko hade! :P 249:-

  • Laxdrottning

    Nej det tycker inte jag. Jag tar mina bekväma och sköna skor typ ballerinamodell som jag köptre förra sommaren, vägrar att få ont i fötterna :)

  • SandraMT

    Jag funderar på att ha marin blåa klackskor i siden. :) Vill följa vårt färgtema som min blivande som kommer ha alla tre färgerna på sig av någe' slag och jag har ändå inget blått att ha på mig. :)

  • ThereseR

    Jag köpte ett par nya, söta med rosett och grejer... men det slutade med att jag hade mina gamla, sköna ingångna vita pumps istället.... använde aldrig de andra:) Har man långklänning syns de ju inte ändå:) Och när det var dags för dans hade jag mina svarta sandaler med klack...

  • zunzilk

    det viktigaste är ju att de är sköna! om det är ballerina, stilett klack eller pumps tycker jag spelar mindre roll. BAra man kan gå i dem och njuta av den stora dagen!

  • KristinaDubb

    Egentligen ville jag inte ha brudskor på mig utan något skönt som jag kunde ha hela dagen, men sen hittade jag den perfekta klänningen och då blev högklackade brudskor ett måste.

  • Sörön10

    Jag har köpt två par skor! Ett par vita enklar ballerinor från skopunkten att ha på vigseln och sedan att par med klack från Deichmann som jag ska ha på festen! =) Tycker det är festligare med klackar så det vill jag ha när jag ska kalasa! 

Svar på tråden Måste man ha brudskor?