• Snigel Bee

    Måste man ha brudskor?

    Va tkr ni? Måste man ha brudskor? Känns så onödigt att köpa ett par skor som man bara kan ha på sig en dag. Har tittat efter om man kan hyra men de kan man inte heller! Dessutom är dom rätt dyra att köpa.
    Om man ska ha nåt annat, vad kan man ha?!! Hjälp! :S

  • Svar på tråden Måste man ha brudskor?
  • Snigel Bee

    Janqvist hur ser dina ut? Har du bild på dem?
    Tack alla andra som svarat o visat! =)
    Ja tkr att de ser finare ut egentligen med brudskor just till brudklänningen! Men som sagt inte efter det eller med något annat! Vill ha nåt me klack för ja e bara 162! :P Har ett par vanliga pumps som jag nu börjar fundera på att på nåt sätt smycka lite extra för att piffa upp dem!

  • Sanna2010

    Jag köpte mina för 199kr på Dietchmann (stavas de så?)!!! Vita med klack och täckt tå. Jättefina och duger bra när jag har lång klänning

  • Dolly84

    Jag köpte "riktiga" brudskor för 1000kr, visst jag kommer nog bara använda dem en gång, men de går även att färga om till svarta om jag vill. Anledningen till att jag köpte de skorna var att de är otroligt bekväma och har rykte för sig att man kan dansa hela natten med dem utan att få ont i fötterna. Så bekvämligheten gick före priset för min del!

  • Biscuit

    Jag vill inte ha ett par vanliga vita skor så jag funderar på att istället matcha skorna med blommorna. Skulle gärna haft ett par prickiga från scorett men de är aningen höga vilket kommer göra att jag blir längre än min blivande.

  • SandraMT

    Jag ska köpa min brudskor på hos brud mix. Alla deras skor kostar 450. Tycker jag är rimligt... Och underbara är de också.

  • KatjaB

    ts: vad har du för storlek? jag har ett par brudskor i väldigt gräddig vit (dark ivory) med 5 cm klack, som är helt oanvända. Har hittat andra skor jag hellre ville ha så dessa ligger bara o skräpar.
    Storlek 36,5


  • pyrro

    Jag tycker dom flesta brudskor är skitfula. Hade helst velat ha ett par snygga lila men har inte lyckats hitta några. Köpte idag ett par jättefina puderfärgade med bruna detaljer som jag kommer att använda sen också.

  • Lara C

    Brudskor? Typ vita man köper i brudklänningsaffär? Det går väl lika bra med vilka snygga skor som helst som passar till klänningen? Och vita/ljusa skor finns ju överallt just nu.


    Jag köpte ett par helt underbara rosa som är perfekta, annorlunda, glammiga och som lyfter klänningen i de få ögonblick de syns, och dessutom är de användbara sedan. De kommer dock inte sitta på innan i annat än i syfte att gås in.

Svar på tråden Måste man ha brudskor?