• Albert­ina83
    Äldre 15 Jun 19:42
    9867 visningar
    53 svar
    53
    9867

    Är så orolig att förlora min själsfrände

    Jag och min blivande fastman har varit tillsammans i lite mer än 2 år. Det är en sak som jag inte klarat av att berätta för min älskling. Det gäller hur många jag haft sex med. Min pojkvän har varit med 4 och jag har sagt att jag oxå varit med 4 fast det egentligen är det dubbla. Idag berättade jag sanningen och han blev inte glad. Han sa att han känner sig billig, som en i mängden. Men jag känner mig med billig, som en hora. Jag mådde inte bra psykiskt innan jag träffade min pojkvän. Det att jag var med för många under bara några års tid var ett självdestuktivt beteende. Jag hatade mig själv och jag var desperat efter att känna mig älskad och levande. Jag bröt ihop efter att jag berättat sanningen och sen fick jag en panikångest attack. Sen åkte han hem till sig, han sa att han behövde tänka och han ska ringa ikväll. När han åkt hem fick jag en till panikångest attack. Jag kan inte sluta gråta, vill bara sova och har ingen matlust. Jag vet att jag reagerar så här för att jag är livrädd att jag förstört vårt förhållande, att jag kommer förlora han som jag känner är min själsfrände. Vi planerar för förlovning men det kanske inte blir av för att jag har varit en idiot som inte berättade sanningen från början. Han är min räddare i nöden, han får mig att känna mig levande och älskad. Vi planerar för en framtid ihop men nu har jag ingen anning om hur det blir. Jag vill inte leva ett liv utan han, jag känner mig inte hel utan han.

  • Svar på tråden Är så orolig att förlora min själsfrände
  • 090208
    Äldre 18 Jun 23:24
    #41

    Men lagg av!! Jag har varit med 8 (plus min man) och jag kanner mig trakig! Angrar att jag inte levde runt lite mer...

  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 19 Jun 00:13
    #42
    090208 skrev 2010-06-18 23:24:23 följande:
    Men lagg av!! Jag har varit med 8 (plus min man) och jag kanner mig trakig! Angrar att jag inte levde runt lite mer...
    hehe, inget att ångra, finns INGET så tragiskt tråkigt och på nått sätt underligt som sex med nån man verkligen inte känner. Nä ush, jag ångrar ju inte det jag gjort men jag hade inte saknat det heller :P
  • workou­tgirl
    Äldre 19 Jun 08:05
    #43

    Hur många du har haft sex med är helt ointressant. Du ska inte behöva ha dåligt samvete eller be om ursäkt för hur många du har varit med innan din man. Det är så jävla tragiskt att kvinnor fortfarande inte har rätt till en egen sexualitet.

  • Bäst i test
    Äldre 21 Jun 22:13
    #44

    Jag håller med föregående talare...


    Sen tycker inte jag att man ska berätta allt för sin partner.

  • Sebast­iána
    Äldre 21 Jun 22:14
    #45
    workoutgirl skrev 2010-06-19 08:05:54 följande:
    Hur många du har haft sex med är helt ointressant. Du ska inte behöva ha dåligt samvete eller be om ursäkt för hur många du har varit med innan din man. Det är så jävla tragiskt att kvinnor fortfarande inte har rätt till en egen sexualitet.
    Håller med!
  • HappyE
    Äldre 21 Jun 22:57
    #46

    Jag tycker 8 låter lite!!! Absolut ingen fara, han hittade dig väl inte i ett nunnekloster?   Låt honom inte trycka ner dig för detta, du har all rätt att begära ett schysst bemötande från honom.

  • Albert­ina83
    Äldre 21 Jun 23:50
    #47

    Han har bett om ursäkt för att han var så hård mot mig, han säger att det var omoget av han att reagera som han gjorde på nåt som hör till det förflutna. Det är ju som min älskling säger att det vi har är speciellt , ingen av oss har kännt så här starka känslor innan. Han förstår sig på mig bättre än någon annan, jag behöver inte förklara massa för han förstår ändå. Nu ska vi fokusera på nuet. Hoppas det blir fint väder på fredag, vi vill ha fint väder på vår förlovning dag.

  • Grodfr­un
    Äldre 22 Jun 11:33
    #48

    Vad bra att det har lost sig! Det spelar ingen roll om du varit med 8, 80 eller 800. Det var da, nu ar nu!

  • 090208
    Äldre 22 Jun 16:19
    #49
    JustMeAndMyLove skrev 2010-06-19 00:13:53 följande:
    hehe, inget att ångra, finns INGET så tragiskt tråkigt och på nått sätt underligt som sex med nån man verkligen inte känner. Nä ush, jag ångrar ju inte det jag gjort men jag hade inte saknat det heller :P
    Men sex med nån som man är superkåt på är ju awesome!! Ångrar att man inte gjorde vissa saker som man velat ett tag. Jag är absolut ingen snuskis men en trekant bara på kul hade man velat haft. Och fler ONS. Superskyddat såklart! Och försiktigt så man inte råkar illa ut, jag är från ett litet ställe så alla känner mer eller mindre alla.

     


    Och nu är det försent för jag kommer ju bara vara med min man resten av livet. Hoppas jag. Ingen förlust kanske, men det är ju så, man ångrar det man aldrig gjorde. Skit också...

  • Aleta
    Äldre 22 Jun 19:39
    #50
    090208 skrev 2010-06-22 16:19:52 följande:
    Men sex med nån som man är superkåt på är ju awesome!! Ångrar att man inte gjorde vissa saker som man velat ett tag. Jag är absolut ingen snuskis men en trekant bara på kul hade man velat haft. Och fler ONS. Superskyddat såklart! Och försiktigt så man inte råkar illa ut, jag är från ett litet ställe så alla känner mer eller mindre alla.   Och nu är det försent för jag kommer ju bara vara med min man resten av livet. Hoppas jag. Ingen förlust kanske, men det är ju så, man ångrar det man aldrig gjorde. Skit också...
    Håller med, man ångrar ju det man inte gjorde.

     

  • Jakobs­son85
    Äldre 22 Jun 19:43
    #51

    Himla synd att du känner såhär och att denna situation uppstått. Men som  jag ser det är det väl ändå bättre att säga sanningen innan än efter bröllopet? Och om det är någon tröst så har jag också varit med 8. Jag hoppas att din blivande man bara beter sig barnsligt pga chocken över att du inte sagt sanningen tidigare för att sedan inse att det förflutna inte spelar någon roll. Om inte.. tja då kanse han ändå inte är din själsfrände?

  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 23 Jun 06:30
    #52
    090208 skrev 2010-06-22 16:19:52 följande:
    Men sex med nån som man är superkåt på är ju awesome!! Ångrar att man inte gjorde vissa saker som man velat ett tag. Jag är absolut ingen snuskis men en trekant bara på kul hade man velat haft. Och fler ONS. Superskyddat såklart! Och försiktigt så man inte råkar illa ut, jag är från ett litet ställe så alla känner mer eller mindre alla.   Och nu är det försent för jag kommer ju bara vara med min man resten av livet. Hoppas jag. Ingen förlust kanske, men det är ju så, man ångrar det man aldrig gjorde. Skit också...
    Haha, jo vist, men ibland har man sex av fel orsaker, tyvärr är det vanligt som fan, vet inte om TS har det men jag menar bara att man inte ska ha ångest för varken det man gjort eller inte gjort ;)
  • 090208
    Äldre 26 Jun 10:32
    #53
    JustMeAndMyLove skrev 2010-06-23 06:30:38 följande:
    Haha, jo vist, men ibland har man sex av fel orsaker, tyvärr är det vanligt som fan, vet inte om TS har det men jag menar bara att man inte ska ha ångest för varken det man gjort eller inte gjort ;)
    Sant sant. Jag har dock haft tur och inte angrat nanting. Men vet att lang ifran alla haft det...
Svar på tråden Är så orolig att förlora min själsfrände