• fryser

stay up

letar efter stay up eller hold up i hudfärgat med vitt eller ivory spets längs upp. dreambride har sånna men vet inte om det är värt att lägga 299+85 alltså nästan 400 kr för ETT par. ska till gbg imorgon .. tacksam för svar snart

• Svar på tråden stay up
  • nikkan68

e det strumpor du menar

• Sötskruv

Jag köpte vita stay-ups på Twilfit igår, dom kostade 99 kr, fanns även mönstrade som kostade 129 kr.

• nikkan68

finns på kappahl för 60

• fryser

nikkan68 skrev 2010-06-15 17:49:41 följande:
    e det strumpor du menar

japp.  de flesta modellerna till brud är hel vita men jag letar efter ett par där själva strumpan är hudfärgad o bandet eller spetsen längst upp är vit .

• fryser

Sötskruv skrev 2010-06-15 18:43:10 följande:
    Jag köpte vita stay-ups på Twilfit igår, dom kostade 99 kr, fanns även mönstrade som kostade 129 kr.

var de hudfärgade i själva strumpan?

• nikkan68

fanns både vita och hud färgade

• fryser

ska ut på stay up shopping imorgon då tack för tipset

• fryser

tjejer idag har jag varit på alla möjliga underklädesbutiker i göteborg o   fortfarnde inte hittat ett par stay ups som ör hudfärgade med vit spets;-(

• Nicossambo

Jag köpte min på twilfit vita döe det passade med underkläderna, de satt hur bra som hels kommer inte ihåg vad de kostade men nog inte 400kr

• Nicossambo

det fanns även andra färger

• fryser

var inne på twifit igår men de hade inte hudfärgade med vit spets. köpte däremot underkläder  där

• Lara C

Vill också hitta hudfärgade med ivoryspets, men strumpor, inte stay ups.

Fryser, jag tror vi får googla. Tipsar om jag hittar något.

• MiaCia2010

Är även jag ute efter hudfärgade stay-ups med vit spets upptill...att det kan vara så svårt...

• fryser

jag har hittat de finns på nätet Dreambride men det skulle gå på nästan 400 kr för ett par med frakten.. skumt att de inte finns i affärerna

• Lara C

Hmm, man får upp en del intressanta sidor om man googlar på stockings...

Vet att jag sett någon bra länk i en tråd för länge sedan, men att hitta den igen är inte helt enkelt, så jag puffar lite och googlar vidare.

Svar på tråden stay up