stay up
letar efter stay up eller hold up i hudfärgat med vitt eller ivory spets längs upp. dreambride har sånna men vet inte om det är värt att lägga 299+85 alltså nästan 400 kr för ETT par. ska till gbg imorgon .. tacksam för svar snart
letar efter stay up eller hold up i hudfärgat med vitt eller ivory spets längs upp. dreambride har sånna men vet inte om det är värt att lägga 299+85 alltså nästan 400 kr för ETT par. ska till gbg imorgon .. tacksam för svar snart
e det strumpor du menar
Jag köpte vita stay-ups på Twilfit igår, dom kostade 99 kr, fanns även mönstrade som kostade 129 kr.
finns på kappahl för 60
japp. de flesta modellerna till brud är hel vita men jag letar efter ett par där själva strumpan är hudfärgad o bandet eller spetsen längst upp är vit .
var de hudfärgade i själva strumpan?
fanns både vita och hud färgade
ska ut på stay up shopping imorgon då tack för tipset
tjejer idag har jag varit på alla möjliga underklädesbutiker i göteborg o fortfarnde inte hittat ett par stay ups som ör hudfärgade med vit spets;-(
puffar
Jag köpte min på twilfit vita döe det passade med underkläderna, de satt hur bra som hels kommer inte ihåg vad de kostade men nog inte 400kr
det fanns även andra färger
var inne på twifit igår men de hade inte hudfärgade med vit spets. köpte däremot underkläder där
puffar
Vill också hitta hudfärgade med ivoryspets, men strumpor, inte stay ups.
Fryser, jag tror vi får googla. Tipsar om jag hittar något.
Är även jag ute efter hudfärgade stay-ups med vit spets upptill...att det kan vara så svårt...
jag har hittat de finns på nätet Dreambride men det skulle gå på nästan 400 kr för ett par med frakten.. skumt att de inte finns i affärerna
Hmm, man får upp en del intressanta sidor om man googlar på stockings...
Vet att jag sett någon bra länk i en tråd för länge sedan, men att hitta den igen är inte helt enkelt, så jag puffar lite och googlar vidare.