Tärna (lång)
Jag och min blivande man bor nu över 2 år i sverige. Jag har fråga hans syster om hon vill bli min tärna, eftersom jag tänkte att vi tycker om varandra ganska mycket. Nu är de på besök här i Sverige och idag hade jag en bråk med henne. Det började igår och det var nästan ingenting varför det började.
Idag har jag pratat med henne, eftersom jag tror vi kan fixa det. Men nu gråter jag bara. Hon har sagt, att hon egentligen tycker om mig. Hon bara aaccepterar mig eftersom jag är den flickvän från hennes bror. Och hon tackade med "ja" för att bli tärna, eftersom har aldrig var den förut.
Dessutom vill hon och hennes föräldrar inte att jag följer alltid med när de nånting med min blivande man. Och idag är hans födelsedag. Så stannar jag idag hemma. Jag har sagt till min "man" att jag inte mår så bra. Men jag är så ledsen.
Jag vill inte ha en tärna som inte tycker om mig. Vaför har hon sagt "ja" och inte bara "nej, söker nån annan, det är bättre".
Vad ska jag göra nu?
Tack för att ni "lyssnar" och tack för hjälpen. Förlåt om min svenska har lite fel.