• Doffsingen82

Tips på fin och MYCKET prisvärd torselette! =)

Var in till Örebro nu i helgen och måste bara tipsa om den torselette jag fyndade på Lindex. Sitter som en dröm och kostar dessutom bara 299 kr!! Hur bra kan det bli? Matchande trosor till givetvis.

Jag som inte har så stor byst fick med hjälp av inlägg världens "hylla"! *hehe*

Den är från deras bröllopskollektion ur Ella M-serien. Ljuvlig!!

• Svar på tråden Tips på fin och MYCKET prisvärd torselette! =)
  • Moi mokulat

fibobs skrev 2010-04-28 14:09:39 följande:
    Tjohoooo, nu har jag inhadlat en stycl mycket fin Torsolette från Lindex!!Super fin. Ska bara försäkra mig om att det inte syns under klänningen ;o)Tack snälla för tipset, och alla andra som funderar.....gå dit!Kramen

Snälla kan du visa mig den?

• Äntligen2010

Hm...var och kikade idag. Den jag tror du menar görs bara i kupstorlek C och D, enligt Lindex (och så stod det på infolappen på plagget), inget för oss med mindre byst alltså.
    Provade den endå tyckte den kändes tunn och inte alls "inhållande". Den på Twilfit känns mycket bättre enligt mig.
    De hade en blank, slät också. Provade dock inte den.

• Doffsingen82

Äntligen2010 skrev 2010-04-28 14:38:10 följande:
    Hm...var och kikade idag. Den jag tror du menar görs bara i kupstorlek C och D, enligt Lindex (och så stod det på infolappen på plagget), inget för oss med mindre byst alltså.Provade den endå tyckte den kändes tunn och inte alls "inhållande". Den på Twilfit känns mycket bättre enligt mig. De hade en blank, slät också. Provade dock inte den.

Grejen var ju att de hade silikoninlägg som jag också köpte. C-kupan var egentligen för stor för mig... DÅ vart ett lyft kan jag lova! *hehe*
    Det var inte den inhållande effekten jag reagerade på, utan att bysten fick ett lyft dels pga torseletten men också med silikonkuddarna.
    Ledsen om mitt inlägg inte var till någon hjälp för dig....

Eftersom jag gillade den, så skrev jag det. Sen är vi ju alla olika och allt funkar inte på alla. Provade även WonderBra som någon annan här tipsade mig om, men jag såg inte klok ut och var förmodligen inte gjord för en WonderBra.

Hoppas du hittar något som passar.

• Doffsingen82

fibobs skrev 2010-04-28 14:09:39 följande:
    Tjohoooo, nu har jag inhadlat en stycl mycket fin Torsolette från Lindex!!Super fin. Ska bara försäkra mig om att det inte syns under klänningen ;o)Tack snälla för tipset, och alla andra som funderar.....gå dit!Kramen

Härligt!
    Den vita från Ella M med spets på?

Om den inte funkar under klänningen, så kan det ju alltid liva upp en grå lördagskväll *hehe*

• jensol

Vilket bra tips! Jag sprang dit idag och prövade, och den satt som en smäck! Fick dessutom 25% rabatt, kan ju inte bli bättre

• fibobs

Doffsingen82 skrev 2010-04-28 16:08:32 följande:
      Härligt! Den vita från Ella M med spets på?Om den inte funkar under klänningen, så kan det ju alltid liva upp en grå lördagskväll *hehe*

Yep, den vita. Så fin!
    Ska fsk bara kolla på Twillfit, där de hade lite flera att välja på.
    Men som sagt, denna får stanna hemma hos mig och kanske åker den på som du säger, en trevlig myskväll{#lang_emotions_kiss}
    Som sagt, Lycka till imorr´n!

• Doffsingen82

jensol skrev 2010-04-28 19:57:03 följande:
    Vilket bra tips! Jag sprang dit idag och prövade, och den satt som en smäck! Fick dessutom 25% rabatt, kan ju inte bli bättre

*haha* Vilken lyckträff

• Doffsingen82

fibobs skrev 2010-04-28 20:04:00 följande:
      Yep, den vita. Så fin!Ska fsk bara kolla på Twillfit, där de hade lite flera att välja på.Men som sagt, denna får stanna hemma hos mig och kanske åker den på som du säger, en trevlig myskvällSom sagt, Lycka till imorr´n!

Tack snälla

• Doffsingen82

Doffsingen82 skrev 2010-04-28 10:26:19 följande:
      Det kan jag försöka med Dock inte idag.... Har sluttenta imorgon och lär ta mig i kragen och plugga nu.... Men jag ska absolut försöka fixa det!

Min vanliga kamera strejkar och mobiluppladdningen sket sig....
    Kanske någon annan av er som köpt en kan lägga in en bild här?

• Moi mokulat

Nu har jag hittat den.. Tyvärr passade den inte mig alls.
    Jag har lite hull runt sidorna så det såg ännu värre ut.
    Provade också den inbyggda strumpebandet med string. Men den gjorde så jag så
    fläsket åkte över.
    Inte smickrande.

• Doffsingen82

Moi mokulat skrev 2010-04-29 12:57:31 följande:
    Nu har jag hittat den.. Tyvärr passade den inte mig alls. Jag har lite hull runt sidorna så det såg ännu värre ut.Provade också den inbyggda strumpebandet med string. Men den gjorde så jag så fläsket åkte över.Inte smickrande.

Aj då.... Det var ju synd
    Men som sagt.... Allt kan inte passa alla. Själv såg jag ut som ett stort skämt i en WonderBra! *garvar* Har du provat den?? De säger att den ska vara super när den väl passar. Lindex saluför ju dem också. Det är bara att leta vidare...

• fibobs

Äntligen2010 skrev 2010-04-28 14:38:10 följande:
    Hm...var och kikade idag. Den jag tror du menar görs bara i kupstorlek C och D, enligt Lindex (och så stod det på infolappen på plagget), inget för oss med mindre byst alltså.Provade den endå tyckte den kändes tunn och inte alls "inhållande". Den på Twilfit känns mycket bättre enligt mig. De hade en blank, slät också. Provade dock inte den.

Hmmm, jag var och köpte den på twilfit idag också Den var faktiskti mycket bättre än torsoletten jag köpte, så den fick snällt åka tillbaka på hyllan.
    Känns mycket bekväm och inte så spetsig. Även färgen passade mig bättre!

Hur gick det på tentan Doffsingen82?????????

• Doffsingen82

fibobs skrev 2010-04-29 14:57:19 följande:
      Hmmm, jag var och köpte den på twilfit idag också Den var faktiskti mycket bättre än torsoletten jag köpte, så den fick snällt åka tillbaka på hyllan.Känns mycket bekväm och inte så spetsig. Även färgen passade mig bättre!Hur gick det på tentan Doffsingen82?????????

Jag tror det gick.... BRA!!! Kändes bra i alla fall, men känslan kan ju vara fel.... Jag kan rapportera så snart jag får veta!

• lydice

Hm, jag har inhandlat en korsett till bröllopet men det finns ju andra tillfällen som sagt... Måste kollas! Den var fin

• Doffsingen82

lydice skrev 2010-05-03 22:37:20 följande:
    Hm, jag har inhandlat en korsett till bröllopet men det finns ju andra tillfällen som sagt... Måste kollas! Den var fin

Gör så! Sitter som en smäck

Svar på tråden Tips på fin och MYCKET prisvärd torselette! =)