• Doffsingen82

Tips på fin och MYCKET prisvärd torselette! =)

Var in till Örebro nu i helgen och måste bara tipsa om den torselette jag fyndade på Lindex. Sitter som en dröm och kostar dessutom bara 299 kr!! Hur bra kan det bli? Matchande trosor till givetvis.

Jag som inte har så stor byst fick med hjälp av inlägg världens "hylla"! *hehe*

Den är från deras bröllopskollektion ur Ella M-serien. Ljuvlig!!

• Svar på tråden Tips på fin och MYCKET prisvärd torselette! =)
  • näsbo

Åhh tack så mkt för tipset. Alla torseletter är så fruktansvärt dyra. Sist jag var in och provade så frågade jag om dom hade någon modell så man kunde få en klyft men dom sa att det inte finns :( men tydligen så finns det :)

• Doffsingen82

näsbo skrev 2010-04-27 09:36:13 följande:
    Åhh tack så mkt för tipset. Alla torseletter är så fruktansvärt dyra. Sist jag var in och provade så frågade jag om dom hade någon modell så man kunde få en klyft men dom sa att det inte finns :( men tydligen så finns det :)

Varsågod!
    Du var alltså in på Lindex och frågade? Och de sa att de inte hade någon...?
    När jag var in till Lindex i Örebro i lördags, så var de precis uppackade... Kanske din butik inte hunnit få sin leverans ännu...? Vart bor du?

Ett tips är att prova med deras silikoninlägg som är halva och endast ligger under bysten (de hela ser groteska ut *haha* ). De blir efter ett tag kroppstempererade och formar sig dessutom efter kroppen.

• Moi mokulat

Doffsingen82 skrev 2010-04-27 10:52:44 följande:
      Varsågod! Du var alltså in på Lindex och frågade? Och de sa att de inte hade någon...?När jag var in till Lindex i Örebro i lördags, så var de precis uppackade... Kanske din butik inte hunnit få sin leverans ännu...? Vart bor du?Ett tips är att prova med deras silikoninlägg som är halva och endast ligger under bysten (de hela ser groteska ut *haha* ). De blir efter ett tag kroppstempererade och formar sig dessutom efter kroppen.

finns det med på deras hemsida. Är den vit eller ivory?

• smulansson

Åh då måste man ju gå in där och kolla. jag har problem också för jag har liten byst. Tack för tips!

• Doffsingen82

Moi mokulat skrev 2010-04-27 15:13:49 följande:
      finns det med på deras hemsida. Är den vit eller ivory?

Tyvärr finns den inte med där....
    Den är vit. Ska visserligen ha en klänning i ivory, men denna torselette var bara såååå fin, så jag kunde inte låta bli att köpa den

• Doffsingen82

smulansson skrev 2010-04-27 16:57:13 följande:
    Åh då måste man ju gå in där och kolla. jag har problem också för jag har liten byst. Tack för tips!

Varsågod!
    Blev så lyrisk över resultatet och det lär man ju dela med sig av till alla man vet

• soonAmrs

Finns ju ingen på hemsidan..

• Doffsingen82

soonAmrs skrev 2010-04-27 22:55:00 följande:
    Finns ju ingen på hemsidan..

Nej, jag vet. Lite synd, annars hade jag länkat. Men jag har försökt att skriva så tydligt jag kan för att folk ska veta vilken det är; märke, pris osv.

• Doffsingen82

Marjo skrev 2010-04-28 06:29:11 följande:
    Jag köpte den igår :)

Visst är den UNDERBAR!!

Svar på tråden Tips på fin och MYCKET prisvärd torselette! =)