• soonAmrs

Vad har ni för färg på skorna?

Jag kommer att ha en vit klänning. (bild i mitt galleri)
    Ska man ha vita skor oxå? eller blir det för mycket?

• Svar på tråden Vad har ni för färg på skorna?
  • Plutten2010

Jag har cerisa skor! Gillar kontrasten mot det vita. Är personligen lite allergisk mot vit klänning, vita strumpbyxor och vita skor men alla tycker ju olika! =)

• Idli

Jag har ett par i guld som jag gillar men de är ganska höga i klacken så jag är lite osäker. Men hittade ett par vita pumps på rean så var så snygga och kunde inte låta bli att köpa dom. Så nu åtrestår det att se vilka som kommer användas dagen till ära.

• AeternusAmor

Silverfärgade med öppen tå och ungefär 5 cm klack.

• Fenixx

jag ska ha matt guldfärgade skor.

• lillalyckan

Jag ska ha höga knallröda platåpumps med svart spets finns bild i gallerier

• Nordiskbrud

Jag hade ett par vintageskor från 40-talet som har vit botten med silvertrådar som skapar blommor. Väldigt vackra, bekväma och ett fynd jag gjorde för några år sedan. Till festen ville jag ha lite högre klack så då blev det ett par koboltblå med strass på (tror jag har kvar den bilden i galleriet).
    Skulle först haft ett par nya jag köpt men de var lätt guldfärgade och passade absolut inte till klänningen såg jag när vi hämtade hem klänningen en vecka innan bröllopet så det var tur jag hade de andra hemma Svårigheten när man köper skor på nätet och då även ser klänningens färg på nätet, inget stämmer

• LJochMH

jag har köpt ett par vita billiga skor, de syns ju inte ändå....

• Tattoo82

lillalyckan - Gaaaalet snygga!!!

• lillalyckan

Hihihi eller hur! Blev kär direkt när jag såg dom

Tattoo82 skrev 2010-03-26 11:28:37 följande:
    lillalyckan - Gaaaalet snygga!!!
  • ActDontTalk

Jag ska ha svarta oanvända vintagepumps! Hittade dem billigt för en femtiolapp och har aldrig haft så sköna högklackade skor.

• Wunderlich

Jag ska ha limegröna pumps med öppen tå, billiga och assnygga från nätet. Precis som bilden i mitt galleri. Jag tänkte att det skulla matcha det gröna i blombuketten... hoppas det går vägen

• Fru Osbeck

Ivory, som klänningen och slöjan

• planerar bröllop 19 juni 2010

GRÖNA!!!

Vi har tema Björk (Svart, vitt å grönt) jag har letat å letat men idag sprang jag äntligen på dem på Nilsons skor. :)www.nilsonshoes.com/Kvinna/Modeller/Pumps? art=254496&c=SEK

Min m2b kommer ha en grön plastrong så att vi matchar.

• Fofinha

Min kommer vara turkosa eftersom det är vårt färgtema. Rätt hög klack och peep-toe. Klänning och slöja är ivory. Hårdekorationer, halsband och örhängen är också turkosa. Bild finns i mitt galleri.

Svar på tråden Vad har ni för färg på skorna?