• soonAmrs

Vad har ni för färg på skorna?

Jag kommer att ha en vit klänning. (bild i mitt galleri)
    Ska man ha vita skor oxå? eller blir det för mycket?

• Svar på tråden Vad har ni för färg på skorna?
  • 100703 M och B

Klänningen är benvit men skorna är mörkt champagne-färgade. Kommer bli fint då blommorna ska gå från vitt till creme till champagne-färgade. :)

• sommarbröllop 2010

Min klänning är vit med svart band i midjan. Kommer nog att köpa svarta skor. Har funderar lite på cerise också, då jag tänkt ha den färgen på brudbuketten. Har inte riktigt bestämt mig än..

• N0RA

Absolut inte vita eller vitaktiga skor!

Färg eller glitter, har inte hittat de perfekta än! och heller inte bestämt kompletterande färg utöver vitt och grönt i dukningen så det kommer nog bli samma!

• SophiaM

Mina är ceriserosa (åt det skrikiga hållet!) med svart 11-cm klack.. :)

• UBW

Har aldrig ägt ett par vita skor (förutom sneakers)och vill inte göra det så för mig blir det kornblåa med en liten brosch på. Har också införskaffat ett par ballerina i silver om mina fötter blir trötta

• Trasan99

Jag hade tänkt ha guldskor som matchar vårt färgtema, men i nuläget är de för höga för att jag ska kunna gå i dem, så jag har kompletteringsköpt ett par vita pumps faktiskt. Men skorna syns ju knappt ändå, speciellt inte om man inte vill, man väljer ju själv hur mycket man visar upp dem...

• Sebastiána

Funderar på antingen vita/silverfärgade eller beige.

• Cylt

Jag har valt ett par skor som färgats i hallonrött. Är inte jätteförtjust i vita skor och ser gärna att jag kan använda skorna fler gånger då de är helt fantastiska!

Svar på tråden Vad har ni för färg på skorna?