• FruBerg

Någon som bor i sthlm?

Vi ska ta en försenad bröllopsresa/sommar semester.

ÄLSKAR hotell vanilj i gbg, men de är för nära så nu tänkte vi på sthlm, kan någon rekommendera hotell?

Vill kunna shoppa, gärna tips på vad se och göra!

Antingen är de ja och min man eller vi + vår son på 2år.

• Svar på tråden Någon som bor i sthlm?
  • FruBerg

vi tycker verkligen om scandic Continental, de ligger mitt i centrum står de och 10min till slottet eller gamla stan, MEN alla andra hotell har höjt priser eller kostar runt 2000kr, detta kostar 1650kr! Är de nåt fel på stället eller va är de för knäppt??

• FruBerg

ÅH dom lura mig, de var per natt. nordic light är billigast...
    Ska vi köra på de?

• Plutten2010

Akta bara så du inte bokar rum utan fönster.. om ni inte vill ha det förstås.. ; )

• FruBerg

haha, usch vad hemskt!
    för 2800kr så ska de nog vara fönster

• kapellösa
    FruBerg skrev 2010-03-03 21:19:38 följande:
    Vill verkligen bo så man är i stan med affärer på 10minuter, fin omgivning, inget större party utan där för att ha de lugnt och mysigt.
    Jag skulle nog satsa på scandic anglais i så fall.. Jag skulle inte vilja bo mitt emot centralen. Det är _inte_ mysigt! Anglais ligger iof vid stureplan, se tidigare inlägg.
  • FruBerg

anglais kosta otroligt mycket, hade läst fel, skulle kosta över 3500kr
    Vill gäena bo fint i centrum under 2500kr

• Veronica Härnlund

Hej,

Jag arbetar som försäljningschef för The Collectors Hotels i Gamla Stan.
    Vi har Victory Hotel, Lady Hamilton och Lord Nelson.
    Gå in på vår hemsida så kan du läsa mera och boka online www.thecollectorshotels.se

Mvh Veronica

• FruBerg

ja, vi kolla på lady hamilton men nordic light är fortfarande billigast.

Är de nåt särskilt i sthlm den 28-30maj eftersom hotellen blev dyrare med minst 500kr??

• FruBerg

åh, elite hotels...de kosta runt 2200kr..
    elite hotell marina tower va ledigt

• FruBerg

bestämt oss för nordic light eller firts hotel reisen, 28-30 maj eller 4-6juni. tack för all hjälp

• Gympamamman

Reisen är ett jättefint hotell! Har själv bott där i en svit med champagne, bubbelbad och allt som hör till.

• FruBerg

blir de reisen blir de standar queen room för oss
    Jätte fint rum, blir de nordic light blir de vanligt standars rum där med även om jag helst hade bott i ett rum men häftiga lampor, men de skulle kosta 1000kr mer...för bara konstigt ljus..

Vill inte veta vad folk har som lön i sthlm så dyrt som de är

Svar på tråden Någon som bor i sthlm?