• Vi2010

Bröllop i Dalarna 2010

Fler än jag som ska gifta sig i Dalarna under året?
    Vore kul att följas åt!!

• Svar på tråden Bröllop i Dalarna 2010
  • Clea
    Vi2010 skrev 2010-02-12 15:20:05 följande:
    Clea, känner du till papiljott och Marika sedan tidigare? Letar själv frisör och makeup.. men eftersom jag bor i Sthlm så är Leksand nya marker för mig. Har försökt googla lite men de verkar vara dåliga på hemsidor :) Hittade en frisör som hette "hos frisören" - kan det vara nått?Har ni andra några tips?
    Jag har fått rekommendationer om Papiljott av en tjej som gjort sin bruduppsättning där. Även en annan bekant som jobbar som frissa i Leksand (men som ej har möjlighet o hjälpa mig med mitt hår) har rekommenderat henne. Papiljott är ju nischade på fest- och bröllopsfrisyrer så jag hoppas det blir bra! =)

Marika på Mylady har jag oxå fått rekommendationer om. Hennes hemsida är här: www.mylady.nu/makeup.aspx

/Clea
  • dingpow

Vi gifter oss på Rankhyttans Herrgård 6:e mars!

• 2010vinter

Vi2010
    Jag tror inte att jag riktigt ha insett hur kort tid det är kvar.. Men nu börjar ju en intensiv vecka med allt det sista som är kvar så jag vet inte ens om jag hinner bli nervös. Ska försöka att njuta av tiden!

• sötnöt

Vi kommer att gifta oss i Våmhus kyrka (strax utanför Mora) den 24 juli :)

skulle vara kul att höra lite mer om hur ni har tänkt med musiken på kvällen?
    vi är lite kluvna mellan trubadur och dj...?

• scarborough81

Aha.. här ska jag hoppa på.. Är född och uppvuxen i Dalarna, det är min M2B också. Vi ska gifta oss i Grangärde Kyrka i Ludvika Kommun den 5 Juni 2010. Tre månader kvar och allt börjar ta sin lilla form. Ringar har vi kvar att köpa och sedan älsklingens kläder.
    Min klänning hänger inne i gaderoben och han har inte sett den ännu... Vill ju visa den för honom..
    Tre månader tills jag blir Fru... I cant wait.

• Carin o  Mikael