• teak

BOLERO

Jag letar och letar efter något att ha över axlarna. Vi gifter oss 15 maj och det kan ju vara lite kallt då, speciellt i norrland.

Jag kommer att ha en knälång klänning i lite 50-tals stil, nu letar jag något att ha över axlarna.
    Om det är en bolero, sjal eller något annat. tips!
    Men gärna lite billigare, det är ju säkert inget man har fler gånger.

• Svar på tråden BOLERO
  • a n n a

jag har köpt en vit bolero i fejkpäls som jag antagligen inte kommer att kunna använda - har valt svart klänning...om ngn är sugen på säljer jag den gärna :)

• teak

2000 talet skrev 2010-01-21 15:22:52 följande:

En stola kan ju också vara ett alternativ även i maj. Fuskpäls eller riktig spelar inte så stor roll. Eller en vacker sjalLycka till
    ursäkta min okunninghet, men vad är en stola? Har du någon bild att visa?
  • 2000 talet

som en sjal eller kort cape i päls/fuskpäls

• 2000 talet

som en sjal eller kort cape i päls/fuskpäls

• ÄngelRos

Eller titta in på divinityred.se dom har rea nu såg jag på bla bolero för samma pris som du hyr en

• wedding1

Jag kommer att köpa min hos sarah vistyle, bara inte bestämt än ska den vara hela av fuskpäls eller bara på kanter...
    Titta hos de, kanske kan de skicka flera bilder på vad de har.
    Lycka till!

• Snart fru V

teak: Tack för tipset! Den boleron var jättefin tycker jag.

• teak

a n n a skrev 2010-01-21 15:26:21 följande:

jag har köpt en vit bolero i fejkpäls som jag antagligen inte kommer att kunna använda - har valt svart klänning...om ngn är sugen på säljer jag den gärna :)
    har du någon bild på din bolero?
  • teak

Nu har jag beställt en bolero. Det blev en från DivinityRed, lite lurvig, modellen heter Eva.
    Jag ska ta bort bollarna som man knyter med och kanske sätta dit ett äldre brosch, eller nåt.

Svar på tråden BOLERO