• HannaLuz

fotograf i Skåne???

Hej alla!

Jag har ett (som det känns just nu) stort problem. Vi hittade en amatörfotograf som vi verkligen gillade, men hon visade sig vara upptagen precis när vi ska gifta oss, osis. Så nu till problemet, vi saknar fotograf. Är det nån som har några bra förslag. Vi gifter oss mellan Eslöv o Lund, så helst skulle fotografen vara från de västra trakterna av Skåne. Snälla hjälp!

• Svar på tråden fotograf i Skåne???
  • Isset

www.jkfoto.fotosidan.se Han har bilder på sin sida där han har fotat bröllop. Är en vän till mig och jag kan gissa att det tar honom ca30 min att köra.

• HannaLuz

Tack för alla fina svar, efter en hel del begrundande blev det Jenny Bäcklin, Caroline Jacobsens kollega. Hon verkade sympatisk och var trevlig, tyckte många av hennes bilder var riktigt fina och hon var lyhörd för vad vi ville ha, så nu är det bokat o klart!

• memyselfandi

vet ngn vem johan lindvall och Precious People är i skåne? Vet ngn om de gör bröllop utomlands också eller finns det andra ni vet?

• Anna75Limhamn

Står själv i valet och kvalet av fotograf, har bara hittat två intressanta fotografer i Malmö än så länge, Mikael Stiller och Niklas Lundström, båda verkar unga och har mycket idéer.

Har varit inne och kollat runt på många andra, tycker bröllopsfotografierna påminner om mina föräldrars hos vissa fotografer. Vill gärna ha något mer spännande! ;)

Fler tips mottages tacksamt!

• Besservvisser

Bra tråd.... vi är också på jakt efter en fotograf, gärna en som kan följa med hela dagen. Jag ska titta på alla dessa länkar och kollar up de här som har rekommenderats.

tack!

• 2000 talet

MemyselfandI

Tror nog att flera fotografer kan tänka sig att fota utomlands. Allt är en fråga om priset... Tillkommer ju förutom fotografering, traktamente, uppehälle, resa osv. Ring eller maila och fråga. Det är ju i alla fall gratis :)

• 2000 talet

MemyselfandI

Tror nog att flera fotografer kan tänka sig att fota utomlands. Allt är en fråga om priset... Tillkommer ju förutom fotografering, traktamente, uppehälle, resa osv. Ring eller maila och fråga. Det är ju i alla fall gratis :)

• 2000 talet

MemyselfandI

• lyckligtnygift

MemyselfandI - vår bröllopsfotograf Mette Ottosson vet jag är intresserad av utlandsbröllop. Våra bilder blev helt fantastiska, vi kunde inte vara mer nöjda. Jag ääälskar hennes bilder. Titta in på hennes blogg www.mettesfoto.blogg.se, jag följer den slaviskt ;).

• memyselfandi

Tack lyckligt gift ..där var ju en del fina bilder, tyvärr ändå inte riktigt vad jag var ute efter! Tipsa gärna om fler snälla snälla..börjar bli tajt om tid!!
    MVH
    maria

• lyckligtnygift

memyselfandi - kan du precisera lite vad det är du söker? har du någon favoritfotograf? Och sen undrar lite lite frågande varför fotografen måste utgå från Skåne om bröllopet är utomlands?

• Helenelisabeth

Lyckligtnygift - tack for tipset om Mette. Alsar hennes bilder, det va precis sana jag va ute efter till mitt brollop nasta ar. Tack tack!

• sun moon

Vi ska nu seriöst börja leta efter fotograf till vårt bröllop i september, så snälla fler tips

• saralissa

Tyvärr jag tyckte inte fotografen johanna var så bra. Både lite småsuddigt och inte riktigt snygga färger eller svart/vita.

• schibler

Vi gifter oss i juli. Slottstudion som finns i Stockholm kommer ner till vårt bröllop då. Vi ska ha en heldag med dem. De tar så fina bilder. Jag hörde att en av fotograferna ofta reser till Skåne så kolla med dem!
    www.slottstudion.se
    eller www.slottsbrollop.se
    Lycka till

Svar på tråden fotograf i Skåne???