• drömland

Brudklänning från Halens

Jag har sett att Halens börjat sälja brudklänningar, tärnklänningar med mera. Priset tycker jag är bra dessutom.

Är det någon som handlat brudkläder där? Hur var kvalitén? Nöjd? Missnöjd?

• Svar på tråden Brudklänning från Halens
  • W2010W

Har också kollat på Halens klänningar och de är ju väldigt billiga OCH fin. Du tyckte inte den såg billig eller "postorder-aktiga" ut i verkligheten då?

• Shiosan

Jag var rädd att den skulle göra det, men den såg riktigt välarbetat ut med handsydda pärlor :) Är mer än nöjd

• fromheretoeternity
    Shiosan skrev 2009-11-17 17:09:43 följande:
    Jag var rädd att den skulle göra det, men den såg riktigt välarbetat ut med handsydda pärlor :) Är mer än nöjd
    Jag har också tittat på en av klänningarna från Halens, en i chiffong med strassdetalj mitt fram under brösten.
    Var klänningen fint uppbyggd? Var det skenor eller liknande isytt?
  • drömland

Oj jag har missat en del här. Vad kul att klänningen känns bra Shiosan. Hoppas den sitter bättre i den mindre storleken....

• Kråke

jag funderar oxå på att beställa där ifrån.. tyckte dom hade endel fina klänningar =)

• Shiosan

Fick hem den mindre storleken på klänningen idag och den sitter så fint! :) Trodde aldrig att jag skulle känna att jag trivdes i en sån klänning, men jag känner mig så fin!
    Har verkligen hittat den perfekta klänningen :)

• fromheretoeternity
    Shiosan skrev 2009-11-30 19:50:55 följande:
    Fick hem den mindre storleken på klänningen idag och den sitter så fint! :) Trodde aldrig att jag skulle känna att jag trivdes i en sån klänning, men jag känner mig så fin!Har verkligen hittat den perfekta klänningen :)
    Åh vad roligt kan du inte ta kort och lägga upp i galleriet?
  • Shiosan

Objektivet till kameran är på lagning, men ska se om jag kan ta någon med mobilen :)

• aikidoaasa

wow... vem kunde ana... men jag håller mig till de klänningarna som jag sett ut sedan tidigare...

• aikidoaasa

Fast barnkläderna var hur gulliga som helst!
    Man kanske ska tipsa kusinerna för deras barn.

• Kråke

Hur långt innan beställer ni era klänningar?

• Shiosan

aikidoaasa: Vad har du hittat för klänningar? :)

kråke: Jag beställde nu och vi gifter oss 10 april, hittar man den rätta är det väll bara att köpa den? :)

• Kråke

ja visst. men tänk om man inte kan ha den när de är dags om man beställer för långt innan =)

Shiosan skrev 2009-12-02 15:51:24 följande:
    aikidoaasa: Vad har du hittat för klänningar? :)kråke: Jag beställde nu och vi gifter oss 10 april, hittar man den rätta är det väll bara att köpa den? :)
Svar på tråden Brudklänning från Halens