Brudklänning från Halens
Jag har sett att Halens börjat sälja brudklänningar, tärnklänningar med mera. Priset tycker jag är bra dessutom.
Är det någon som handlat brudkläder där? Hur var kvalitén? Nöjd? Missnöjd?
Jag har sett att Halens börjat sälja brudklänningar, tärnklänningar med mera. Priset tycker jag är bra dessutom.
Är det någon som handlat brudkläder där? Hur var kvalitén? Nöjd? Missnöjd?
Har också kollat på Halens klänningar och de är ju väldigt billiga OCH fin. Du tyckte inte den såg billig eller "postorder-aktiga" ut i verkligheten då?
Jag var rädd att den skulle göra det, men den såg riktigt välarbetat ut med handsydda pärlor :) Är mer än nöjd
Oj jag har missat en del här. Vad kul att klänningen känns bra Shiosan. Hoppas den sitter bättre i den mindre storleken....
jag funderar oxå på att beställa där ifrån.. tyckte dom hade endel fina klänningar =)
Fick hem den mindre storleken på klänningen idag och den sitter så fint! :) Trodde aldrig att jag skulle känna att jag trivdes i en sån klänning, men jag känner mig så fin!
Har verkligen hittat den perfekta klänningen :)
Objektivet till kameran är på lagning, men ska se om jag kan ta någon med mobilen :)
wow... vem kunde ana... men jag håller mig till de klänningarna som jag sett ut sedan tidigare...
Fast barnkläderna var hur gulliga som helst!
Man kanske ska tipsa kusinerna för deras barn.
Hur långt innan beställer ni era klänningar?
aikidoaasa: Vad har du hittat för klänningar? :)
kråke: Jag beställde nu och vi gifter oss 10 april, hittar man den rätta är det väll bara att köpa den? :)
ja visst. men tänk om man inte kan ha den när de är dags om man beställer för långt innan =)