• Fissen

    Pinsamma bekännelser

    Nu ska jag bekänna en sak som är lite pinsam att bekänna för andra. Det är nämligen så att jag kissar i vattnet när jag badar och jag tror inte jag är ensam om det. Så unik är jag inte!
    Det är nog vanligare än man tror att folk kissar i badbassängerna även bland vuxna. Hur är det med er?

  • Svar på tråden Pinsamma bekännelser
  • Lenatjej

    När jag dejtade min kille i början av vårt förhållande vågade jag absolut inte fisa framför honom. Problemet var att jag var att jag var extremt bubblig i magen en kväll och sa därför att jag skulle hämta en sak i köket för att få tillfälle att släppa på spänningarna. Jag hade långkjol på mig den dagen så när jag satte mig så märkte jag att fislukten var kvar i kjolen och den luftades ut när jag satte mig...

  • Hammerman

    KatjaB skrev 2009-10-19 14:27:38 följande:


    ja, alla är vi ju olika men har faktiskt lite svårt för att förstå varför man vill kissa i bassäng
    Jag är uppriktigt sagt förvånad, trodde att tråden skulle kapas inom kort av socialkonstruktivister vilka i stammande vredesmod skulle förklara för pöbeln att ingenting är mer eller mindre önskvärt än något annat och att ingen kan anklaga någon för dylika sanitära olägenheter, då en uttryckt preferens för bad i allmänhet och kallsupar i synnerhet i rent badvatten skulle te sig diskriminerande för det gula, lätt ammoniakdoftande badvattnet.
  • Lenatjej

    Jag tror säkert att de flesta har medvetet kissat i en bassäng någon gång. Man minns ju själv hur vanligt det var att någon kissade i duschen efter skolgympan utan att låtsas om det lol

  • Lenatjej

    Enligt en undersökning i Aftonbladet kissar mer än hälften av besökarna i landets simhallar i vattnet när de badar

  • KatjaB

    kommer inte på några större pinsmheter nu, jo en.. när jag sökte jobb på mitt förra jobb så satt jag där framför chefen, nervös som man brukar vara vid anställningsintervju. Men det gick bra och chefen skulle höra av sig senare under veckan. När jag kommer ut genom dörren och får syn på min spegelbild så har jag en snorbuse i ena näsborren som syns och fladdrar vid varje andetag.
    Höll på att dö!
    Men jag fick ett samtal dagen efter att jag hade fått jobbet, och var helt lyrisk såklart. Efter ungefär en månad på jobbet hade jag tänkt på det där med snorbusen, och var tillslut tvungen att fråga på personalfesten om hon lagt märke till det.
    Då visade det sig att chefen var i starkt behov av glasögon men sket i det, så hon var ju i det närmaste blind utan dem

  • bokkei

    hahahahahaha...
    Själv har jag lite fobi mot badhus och vägrar bada, just pga den bakteriehärd det är och att folk kissar i vattnet. På den punkten är jag nog lite pryd. Men kan inte låta bli att tycka att det här är en rolig tråd...

  • jofmanytalents

    När jag var femton så hade jag världens svärmeri för en ung lärarelev som hade praktik på skolan! Och vi hade en kunskapsjakt så jag skulle in på lärarrummet för att få tag på nån, kommer inspringande, golvet är superhalt, jag kliver på en matta som glider iväg, jag ramlar, glider på rygg och försvinner in under en soffa och i den sitter- lärareleven! Ridå...

  • Korallbruden

    Tänkte bjuda på denna om ni inte redan har sätt den



  • Hoffsennanen Tottoplex

    Vet ni inte att de kommit fram till forskarna at när du dyker i en simmhall å är det inte klor som gör att det svider i ögonen. det är kiss...usch!

  • lecaroline

    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2009-10-21 12:06:29 följande:


    Vet ni inte att de kommit fram till forskarna at när du dyker i en simmhall å är det inte klor som gör att det svider i ögonen. det är kiss...usch!
    Vissa saker vill man inte veta
  • emelieochlinus

    Ha ha! Den var riktigt kul! Kanske nåt för fissen att ta efter så att alla andra badhusbesökarna kan ta ställning till om man vill vara kvar i poolen eller inte efteråt.


    Korallbruden skrev 2009-10-21 10:21:47 följande:
    Tänkte bjuda på denna om ni inte redan har sätt den www.youtube.com/watch
  • iregnet2010

    va!!! kissa i en bassäng ?? gör folk det ? trodde bara det var enstaka barn som gjorde så.

    Ska aldrig mer bada i en offentlig pool, bläää!

  • Älskad2010

    Enl forskning är det ju faktiskt så att ALLA släpper några droppar urin när man hoppar i vattnet, så i praktiken har ju då ALLA någon gång kissat i vart man nu än badar. Hur äkligt de nu än må vara.

Svar på tråden Pinsamma bekännelser