• Fissen

    Pinsamma bekännelser

    Nu ska jag bekänna en sak som är lite pinsam att bekänna för andra. Det är nämligen så att jag kissar i vattnet när jag badar och jag tror inte jag är ensam om det. Så unik är jag inte!
    Det är nog vanligare än man tror att folk kissar i badbassängerna även bland vuxna. Hur är det med er?

  • Svar på tråden Pinsamma bekännelser
  • Martinaa

    Eeuuuuwh!

    Det finns toaletter till sånt vet ni va...??

  • ario

    hahahahaha, därför har man klor:P

    nemen, det är faktist äckligt

  • Aleta

    Urrrk det har jag aldrig tänkt på, kommer jag någonsin att kunna bad i bassäng igen?
    Linda 30 skrev 2009-10-18 13:43:47 följande:


    Man blir lite misstänksam när man kommer till ett ställe i bassängen som är extra varmt:)
  • lecaroline

    Men hur långt är det till toa??
    Om man är och badar i en sjö eller havet så förstår jag det men på badhus mm. Äckligt!!
    Trodde bara det var ungar som inte visste bättre..

  • KatjaB

    ja, alla är vi ju olika men har faktiskt lite svårt för att förstå varför man vill kissa i bassäng, eller dusch?
    Förstår inte riktigt tjusningen med nerkissade fötter eller badkläder som känns sådär lagom fräscha i grenen

  • Tausen

    hahahaha har läst alla inlägg nu! Jag kan inte annat än tycka att hela diskutionen är rätt komisk.

  • lecaroline

    Jag trodde att det skulle hadla om pinsamheter man själv råkat ut för. Som att jag vurpa på MC Donalds i förra veckan på lunchen med massor med folk.
    Har ett stort fett blåmärke på knät

  • Martinaa
    lecaroline skrev 2009-10-19 15:20:30 följande:
    Jag trodde att det skulle hadla om pinsamheter man själv råkat ut för. Som att jag vurpa på MC Donalds i förra veckan på lunchen med massor med folk. Har ett stort fett blåmärke på knät
    Trodde jag med...
  • KatjaB
    lecaroline skrev 2009-10-19 15:20:30 följande:
    Jag trodde att det skulle hadla om pinsamheter man själv råkat ut för. Som att jag vurpa på MC Donalds i förra veckan på lunchen med massor med folk.Har ett stort fett blåmärke på knät
    jo, tanken från ts var nog att det skulle vara en tråd med pinsamma saker man gör när ingen ser.. antar jag. Men det blev nog lite fel o bara erkänna att man kissar i allmäna bassänger o alla (här) tycker att det är äckligt.
    Att erkänna saker som "jag petar i näsan när ingen ser" kanske hade varit en bättre inledning, så man inte blir totalsågad
Svar på tråden Pinsamma bekännelser