• madeleine 28

pernillasbrudbutik

hej!
    är det någon som har erfarenhet av Pernillasbrudbutik.se
    tacksam för svar
    madeleine

• Svar på tråden pernillasbrudbutik
  • CeKe

Tror Matildas också har Melodyskorna, så det borde ju gå lika bra att få skor för bredare fötter hos henne.

UBW skrev 2009-10-03 01:35:24 följande:
    Men det verkar som att man inte kan beställa bredare skor från melody? Har ju själv lite bredare fötter... Någon som vet?
  • Holmbride

jag beställde skor från pernillas.. i stl 42.. kunde ÄNDÅ inte ha dem!!! :/
    så skickade tbx direkt.. tråkigt ändå för de var verkligen jättefina.. fick inte ens ner foten i dem.. :S

• moule
    Holmbride skrev 2009-10-12 22:47:23 följande:
    jag beställde skor från pernillas.. i stl 42.. kunde ÄNDÅ inte ha dem!!! :/så skickade tbx direkt.. tråkigt ändå för de var verkligen jättefina.. fick inte ens ner foten i dem.. :S
    Holmbride: Hur stora skor brukar du ha, är själv mellan 41/42 och rädd att samma sak ska hända mig...
  • Energy

Jag köpte min tiara förra året därifrån och den var helt enkelt underbar.

• Energy

Nej just ja, jag tänkte fel. jag har inte beställt från henne.

Men en jag känner köpte sina brudskor från henne och hon var sååå nöjd!

Haha så fel det kan bli när man är trött och nyvaken. X-D

• Miss Flower

Håller med Zandra fick mina skor från divityred och dom satt perfekt! Jag designade mina egna skor som en kul grej och det blev jättebra :D

• Blivandefrueriksson

zandra och miss är nog typ 5 tråden jag är inne på som ni skrivit om divinity, reklam kampanj eller?

• iva olsson

Jag måste hålla med miss trådarna :D divinity har bra service och jag är nöjd med mina skor och fler kommer det bli !

• zandraolsson

Blivandefrueriksson:

What can I say skoälskare som delar med sig men ännu inte sett till någon provison kanske ska skicka dom ett mail haha :D!

Jag tycker iaf att det är helt underbart att jag kunde välja klackmodell. Har saknat det som satan i butikerna!

• KatjaB
    zandraolsson skrev 2009-10-18 09:23:00 följande:
    What can I say skoälskare som delar med sig men ännu inte sett till någon provison kanske ska skicka dom ett mail haha :D
    hahaha
  • Blivandefrueriksson

zandra bra svar

Svar på tråden pernillasbrudbutik