pernillasbrudbutik
hej!
är det någon som har erfarenhet av Pernillasbrudbutik.se
tacksam för svar
madeleine
hej!
är det någon som har erfarenhet av Pernillasbrudbutik.se
tacksam för svar
madeleine
Vill bara uppdatera och meddela att skorna kom förra veckan - äntligen. Jag har också fått ett prisavdrag pga det tog så lång tid och blev fel i första vändan.
Hej!
Jag beställde hårnålar därifrån och allt gick fort och bra... Och nålarna var fina!!
Så jag rekommenderar!
Jag beställde mina skor därifrån.
De kom på ca 4 veckor (nu i somras..) och passade perfekt.
Helt okej bemötande och framförallt ett egendesignad sko för 700 kr! Jag är jättenöjd!
Jag har handlat där nu i sommras n'r jag beställde min tiara. jag betalade med internett bankenoch tiaran kom några dagar senare i perfekt skick.
Beställde mina skor där ifrån för lite över en vecka sen, jag kan ju tyvärr inte uttala mig då jag inte fått skorna ännu...Men jag gick på rekommendationer här på BT.
Jag köpte skor och diadem från henne och fick klockren service! Hon var verkligen kanon att handla från; snabba svar och mycket fina grejer!
Kan bara instämma, köpte skor där i våras och de hade både bra service och snabb leverans.
Helen82: en veckas everans låter länge..du ska nog se efter så att de verkligen är skickade...
jag var inne på deras hemsida för att köpa skor, men såg sen att matildasfest har exakt samma skor till lägre pris. Så jag kollade med matildasfest om de också kunde designa egna skor, ville ha annan häl på en sko som hon hade, och annan färg. Var inga problem alls, betalar 450 kr för en egendesignad sko istället för 650 kr hos pernillasbrudbutik
Ska få skorna inom 2 veckor
Men det verkar som att man inte kan beställa bredare skor från melody? Har ju själv lite bredare fötter... Någon som vet?
åh vad spännande, nu är mina skor klara fick jag mail om, ska betala in resterande belopp så de kommer väl nån dag nästa vecka.