OJ! 18 juli! Hoppas på fiiint väder!
Halloj nu är det snart dags! Idag har vi hämtat kläderna! Och jag känner ett sånt glädjerus. men är samtidigt sååå stressad! Snudd på panik ångest! Tryck över bröstet! Men jag är nog mest nervös över vädret!
Halloj nu är det snart dags! Idag har vi hämtat kläderna! Och jag känner ett sånt glädjerus. men är samtidigt sååå stressad! Snudd på panik ångest! Tryck över bröstet! Men jag är nog mest nervös över vädret!
Det är inte så viktigt som du tror, jag lovar!
Lycka till!!
Suck! Det kommer regna på oss i Dalarna den 18 juli.... Det spöregnade på min 30-års dag så jag förlät vädergudarna eftersom jag BESTÄLLT sol på min stora dag...Men lyssanr de??? Och hur troligt ärä att SMHI har fel när det är ynka en vecka kvar??? Jag sörjer de vackra hårlockarna redan som kommer att rakna....
/Surfia
Jaa, jag hoppas verkligen att det blir fint! Det skulle va så kul med lite sol på kvällen. man blir ju på så bra humör då och fest stämningen blir på topp!
Nu ser det ut som om det blir 23-25 grader men molnigt hela dagen. Det duger för mig!!! Man är inte kinkig med vädret nu när det varit störtregn och hela sammhället bara flyter runt... översvämning överallt. Mina klädda klackar är antagligen ett minne blott efter lördagens fotografering i gräset vid vattnet antar jag. Får gå i leriga skor i kyrkan! Alternativet är vadar-stövlar!
Börjar bli riktigt nervös på alla sista-minuten post-it-lappar som jag skriver nu för jösses vad det finns mycket att planera fastän allt borde vara klart! Kom på idag att jag bör kanske ha läppstift den dagen jag gifter mig...
Vad gör ni???
Jag ska också gifta mig den 18... =) Hoppas på iaf uppehåll!! Mycket att göra ni inför lördagen.
Vi ska ha utomhusbröllop, så vi är oxå lite oroliga för vädret =)
sessan82.blogg.se (bröllopsblogg)
Skulle det regna får ni tänka på att regn på bröllop betyder lycka
Hoppas ni får en underbar dag hur än vädret är
Tips: Ha ett par andra skor på dig till fotograferingen
MMMmmmm, det där med andra skor har jag också tänkt på! Men problemet är att klänningen faller platt när jag inte har mina 9 cm klackar på Iofs kan jag ju stå och fejka dessa genom att stå på tå, men guuuud så jobbigt!!! Men å andra sidan kommer jag ganska snabbt att mörda de små fossingarna i martyrskorna ändå, eftersom tårna försvinner från kroppen ganska omgående då blodet inte kommer ner eller tillbaka. Man står liksom BARA på tårna. (M2b fick in en cigaretttändare under hålfoten utan att jag knappt kände den, så kupad är foten!). Så jag får väl känna mig för lite, eller helst inte alls då för då kanske jag kan ha skorna på,,,, he he
Någon som testat de där "partyfeet" och tycker de gör skillnad??? De var slut för trampdynorna i stan, men fanns för hälen.Måste köpa såna för trampdynorna NU!! Och ett läppstift åsså
Har du inga andra skor/stövlar med klack? (Nästan lika hög kanske). Du kommer ju inte stå hela tiden gissar jag? och klänningen inte synas i fullängd på alla kort.
Tror du kommer se något ansträngd ut om du ska stå på tå
Annars får du väl smöja in fötterna i nån slags bedövningssalva så att du inte känner av dem haha
Dessvärre har jag under min mera "fylliga" period om typ 8 år haft uteslutande platta skor, eftersom jag ändå inte var "lång och ståtlig" utan mer "jämtjock" som jag tyckte... och jag behövde springa jättefort till tåget till jobbet varje dag och då funkar inte högklackat. Så nej, jag har ett par svarta med 6 cm klack som jag kan dra på kanske.... Efter att jag tappade vikten insåg jag ju igen att jag var ståtlig (är 171 cm) eftersom jag blidde smalare och då på nåt underligt sätt så ville jag bli ännu längre genom snygga klackar så nu kommer jag nog köpa sådana igen.
Men nog om det och mer om mardrömsskorna... Har jag berättat att de är skitsnygga????
Jag såg det! Verkligen ursnygga
Jag ska ha högklackade röda lackskor. Känns lite roligt till allt det vita. Får se om nån ens upptäcker dem under alla lager tyll
Jag har testat partyfeet i ett par riktiga killerskor - de fungerade! Jag hade för trampdynorna. Visst, framåt 3 på natten ömmade det men det brukar börja redan vid 11.
Lycka till på lördag allihop!!
Instämmer helt! Vi hade utomhusbröllop och det började hagla och regna strax innan vigseln och vi skrattade mest åt det och gästerna satte tillsammans upp ett partytält. Sen slutade det lagom till vigseln och solen kom fram.
Ni kommer ha det underbart oavsett väder!
Lycka till