Inlägg från: Vid havet |Visa alla inlägg
  • Vid havet

OJ! 18 juli! Hoppas på fiiint väder!

Tips: Ha ett par andra skor på dig till fotograferingen

Mailskruttan skrev 2009-07-14 22:52:27 följande:
    Nu ser det ut som om det blir 23-25 grader men molnigt hela dagen. Det duger för mig!!! Man är inte kinkig med vädret nu när det varit störtregn och hela sammhället bara flyter runt... översvämning överallt. Mina klädda klackar är antagligen ett minne blott efter lördagens fotografering i gräset vid vattnet antar jag. Får gå i leriga skor i kyrkan! Alternativet är vadar-stövlar! Börjar bli riktigt nervös på alla sista-minuten post-it-lappar som jag skriver nu för jösses vad det finns mycket att planera fastän allt borde vara klart! Kom på idag att jag bör kanske ha läppstift den dagen jag gifter mig... Vad gör ni???
  • Vid havet

Har du inga andra skor/stövlar med klack? (Nästan lika hög kanske). Du kommer ju inte stå hela tiden gissar jag? och klänningen inte synas i fullängd på alla kort.

Tror du kommer se något ansträngd ut om du ska stå på tå

Annars får du väl smöja in fötterna i nån slags bedövningssalva så att du inte känner av dem haha

• Vid havet

Jag såg det! Verkligen ursnygga

Jag ska ha högklackade röda lackskor. Känns lite roligt till allt det vita. Får se om nån ens upptäcker dem under alla lager tyll

Mailskruttan skrev 2009-07-15 10:30:13 följande:
    Dessvärre har jag under min mera "fylliga" period om typ 8 år haft uteslutande platta skor, eftersom jag ändå inte var "lång och ståtlig" utan mer "jämtjock" som jag tyckte... och jag behövde springa jättefort till tåget till jobbet varje dag och då funkar inte högklackat. Så nej, jag har ett par svarta med 6 cm klack som jag kan dra på kanske.... Efter att jag tappade vikten insåg jag ju igen att jag var ståtlig (är 171 cm) eftersom jag blidde smalare och då på nåt underligt sätt så ville jag bli ännu längre genom snygga klackar så nu kommer jag nog köpa sådana igen.Men nog om det och mer om mardrömsskorna... Har jag berättat att de är skitsnygga????
Svar på tråden OJ! 18 juli! Hoppas på fiiint väder!