Vi ska oxå gifta oss kl. 17 den 18/7...Jag har väl inte nåt under kontroll, men inte så värst mycket utom kontroll heller eftersom middagen arrangeras av herrgården.... Känns som om det är fullständigt overkligt att vi ska gifta oss om 1 vecka!!
Ska jag bli fru??? 30 år och fru under samma vår, börjar man bli gammal nu eller??
Har bara börjat fundera på barn-,fest- och vigselprogram så det måste göras under veckan. Inhandla bubbel å tilltugg till brudskålen utan för kyrkan. Vad ska man då välja??? Jag gillar söta saker, inte riktig champangne, men det kanske är då man ska dricka det om någongång??
Ska göra naglar på fredag och hår på onsdag, så man kanske blir lite piffigare för FYYY vad det är trist att spara ut håret så man får en fin vigselfrisyr, när man vill ha kort lugg och ingen jäkel klipper en...för att man ska vänta till efter vigseln. Men ska man gå tillbakaå klippa en gång till då eller???
Klänningen är inlämnad för ångning på kemtvätten och kommer på fredag...GOTT om tid till lördag!
Jo, just, piffiga underkläder ska införskaffas också, men MÅSTE man ha vita stay-ups när man har vita/ivory underkläder i övrigt?? Vem 17 är snygg när man bär vita strumpbyxor??? Ja ja...de ska bara av...ja vet!
Glöm inte brudar att provgå skorna och införskaffa party-feet samt Compeed-plåster för jag antar att ni inte heller har platta skor på er?? Jag gjorde märken i mattan hemma när jag käckt försökte gå snyggt med mina 9 cm dosor på.
Nervös?? Mja...jo, det antar jag, blev det när vi provgick i kyrkan i torsdags iaf. Men det kommer att vara 6 små änglar framför mig (3 pojkar, 1,2,3 år och 3 flickor 5,9,10 år) som kommer stjäla showen så jag kan lungt skutta efter bara. Ingen tittar ändå...