• andbey­ond
    Äldre 14 Jun 19:39
    3219 visningar
    25 svar
    25
    3219

    Vi med lila som färgtema forts3!

    Här kan vi fortsätta ge varandra tips och råd, och bara prata på i vårt lila färgtema!

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3325129.html

  • Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts3!
  • Helena­Olivia
    Äldre 29 Jun 21:51
    #11

    W2B Blom- att plocka ut de lila hjärtan och sen klistra dem på sockerbitar var starkt jobbat, kan tänka mig att det blev jätte fint!
    Var ligger dollar store? eller finns den på nätet??

  • Helena­Olivia
    Äldre 29 Jun 22:02
    #12

    andbeyond skrev 2009-06-28 11:18:21 följande:


    Nu är det fixt :)
    Vad fint det blev! Kul med olika texter på allas servettringar.
  • W2B Blom
    Äldre 30 Jun 15:02
    #13

     


    HelenaOlivia skrev 2009-06-29 21:51:36 följande:
    W2B Blom- att plocka ut de lila hjärtan och sen klistra dem på sockerbitar var starkt jobbat, kan tänka mig att det blev jätte fint!Var ligger dollar store? eller finns den på nätet??

    Jo, det tog lite tid men är man en pysselbrud så är man!! Så himla kul att se då resultatet blir så himla bra. Hoppas att någon av gästerna lägger märke till de små detaljerna bara.

    Hmm... Dollar Store kanske inte har några butiker i södra Sverige, har faktiskt inte tänkt så mycket på det. Fast det borde ha en hemsida så där står säkert mer om deras butiker. Lycka till!


    ♥ Bästa skönhetsmedel är lycka! ♥
  • Helena­Olivia
    Äldre 30 Jun 23:12
    #14

    Ja hoppas verkligen att gästerna lägger märke till det men det tror jag nog att de gör.
    Ok jag får googla det och se vad jag hittar.

  • Hedda H
    Äldre 12 Jul 22:10
    #15

    Vi ska ha vitt, lila och silver till vårt bröllop som är på lördag den 18/7. Nu har vi tänkt "rulla ihop" servetterna och fästa dem med någon slags servettring i silver. Ev. kommer vi även fästa namnlapparna i ringen. Finns det någon som har några bra idéer.. snabbt??

  • Miss Moneyp­enny
    Äldre 13 Jul 08:44
    #16

    Vi hade lila, vitt och silver som tema. Bilder finns i galleriet! Behöver inte de lila löparna längre så om någon vill köpa dem, hojta till!

  • Helena­Olivia
    Äldre 15 Jul 10:35
    #17

    Ni var jätte fina på eran dag och dukningen jätte fin och brudbucketen var super fin. Gilla hur du hade ditt hår, enkelt men vackert.
    Vart var ni på bröllopsresa någonstans?
    Grattis!
    Miss Moneypenny skrev 2009-07-13 08:44:27 följande:


    Vi hade lila, vitt och silver som tema. Bilder finns i galleriet! Behöver inte de lila löparna längre så om någon vill köpa dem, hojta till!
  • Miss Moneyp­enny
    Äldre 15 Jul 10:53
    #18

    Tack så hemskt mycket, vad snällt Hade tänkt ha en mer lila bukett men det blev väldigt rosa..

    Vi var på Maldiverna och i Malaysia på bröllopsresa! Det var verkligen underbart!


    HelenaOlivia skrev 2009-07-15 10:35:23 följande:
    Ni var jätte fina på eran dag och dukningen jätte fin och brudbucketen var super fin. Gilla hur du hade ditt hår, enkelt men vackert.Vart var ni på bröllopsresa någonstans?Grattis!Miss Moneypenny skrev 2009-07-13 08:44:27 följande:
  • Helena­Olivia
    Äldre 15 Jul 18:35
    #19

    Vad roligt att resan blev lyckad!
    bucketten var jätte fin fast den inte var tok lila.
    Miss Moneypenny skrev 2009-07-15 10:53:43 följande:


    Tack så hemskt mycket, vad snällt Hade tänkt ha en mer lila bukett men det blev väldigt rosa..Vi var på Maldiverna och i Malaysia på bröllopsresa! Det var verkligen underbart!
  • Helena­Olivia
    Äldre 15 Jul 18:57
    #20

    nu är våra inbjudningskort skickade, i fredags, roligt och skönt.
    Har problem med att lägga upp bilder men en lyckades komma med om ni vill kika;)

  • Paulin
    Äldre 23 Jul 17:39
    #21

    Vet nån var man kan köpa billiga lila ljuslyktor för värmeljus? Hade tänkt köpa från Ikea, Väghult heter dom. Men nu verkar dem vara slut överallt!

  • Helena­Olivia
    Äldre 23 Jul 20:54
    #22

    dom har rea på indiska så du kan hitta för ca15kr styck men vet inte med stormarknader och sånt, om du hittar får du gärna skriva här pris och var, kikar själv runt men tycker 15kr är lite mycket när man behöver så många

  • ElinK
    Äldre 24 Jul 11:29
    #23

    Hej! Vi har också lila. En bild på dekorationer som ska fästas på glasen finns i mitt galleri. Servetterna är vita, med lila brodyr på en blomma, våra namn samt gästens namn, så det blir även bordsplaceringen. Nu är jag på jakt efter pumptvål, lila flaska och lavendeldoft, vet något vart jag kan hitta det?

    Vad ska ni har för lila blommor i buketten?

  • Helena­Olivia
    Äldre 26 Jul 17:35
    #24

    Nu finns bilder på inbjudningskorten och mina lila skor i mitt galleri :)

  • Helena­Olivia
    Äldre 26 Jul 17:36
    #25

    jag var inne på garberor men jag vet inte längre, undrar oxå vad ni andra ska ha.


    ElinK skrev 2009-07-24 11:29:21 följande:
    Hej! Vi har också lila. En bild på dekorationer som ska fästas på glasen finns i mitt galleri. Servetterna är vita, med lila brodyr på en blomma, våra namn samt gästens namn, så det blir även bordsplaceringen. Nu är jag på jakt efter pumptvål, lila flaska och lavendeldoft, vet något vart jag kan hitta det?Vad ska ni har för lila blommor i buketten?
Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts3!