• Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts3!
  • HelenaOlivia

    Härligt! Blev så snopen när den förra var stängd men tiden går fort.
    Tänkte tipsa om att indiska har rea på massa lila ljusstakar så dit kan man gå och fynda.

  • andbeyond

    Tips! Såg jättefina lavendelila blockljus på Hemtex.

  • HelenaOlivia

    Indiska har mycket rea nu om man vill fynda ljusstakar tex dom har mkt lila.
    Själv ska jag ta mig i kragen och åka och handla material till mina kort, har sagt det förut men det blev inte av då så tar nya tag nu.
    Hoppas det går bra för er mina lila-vänner

  • HelenaOlivia

    jag tjatar på jag, hihi, lite förvirrad av solen

  • HelenaOlivia

    Har handlat material till våra inbjudningskort nu och det blev massa lila!! Få se om jag hinner börja med dem i helgen då vädret är så fint och vill vara ute..

  • andbeyond

    Hej!
    Jag har lagt in bilder i mitt galleri nu med min provdukning, saknas 3 lila rosor i vasen och festprogrammen ska ligga där "gästbokskorten" ligger nu.. men annars så blir det såhär

    Woho!

  • W2B Blom

    Vårt bröllop går i färgtemat lila och silver (och självklart vitt också) iaf jag köpte hjärtströssel på ICA (en burk med rosa och lila hjärtan, plockade bort alla rosahjärtan) och fäste lilahjärtan på sockerbitarna.   "Limmet" gjorde jag med florsocker och lite vatten och resultatet blev jättebra. Nu är jag en pysselbrud så jag tycker det bara är roligt med lite detaljer och ville dela med mig några ideér som vi ska ha med.

    Min syster och mamma ska baka bröllopsmuffins och de tänkte ha silverkulor på glasyren.

    Jo, sedan har Dollar Store massa lila dekoration där har vi köpt lila kristalpärlor som vi ska ha på speglarna för blockljusen.


    ♥ Bästa skönhetsmedel är lycka! ♥
Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts3!