• rosa lavendel

Secret box - för mullig?

Hej finns det nån överviktig/mullig person som vågat sig på en secret box? Tycker man bara ser smala tjejer när man tittar på fotografernas sidor... Nån som vågar visa mig en bild?

• Svar på tråden Secret box - för mullig?
  • Lilla   skrållan

Jag gjorde en secret box till min m2b och blev jättenöjd med bilderna. Det är en kick för självförtroendet som jag har sett andra säga här och det stämmer. Det är personliga bilder och jag behöver inte se ut som en modell för att de ska bli vackra och sexiga. Jag längtar efter att ge albumet till min blivande, ska bli kul att se hans reaktion...

• Tess80

Oj det här har jag missat!! Det lät ju jätteintressant! Är själv i stl 48, snacka om att få en liten "ego boost" och min fästman älskar ju verkligen min kropp...så detta vore ju lite "kul" att ge till honom i present.

Vill ha mer info om detta också!

• MysanX

Det undrar jag med.

T0612 skrev 2009-06-10 17:44:28 följande:
    hur mycket kostar det?
  • ConnyD

klart att även mannen kan fixa fina bilder och ge sin blivande fru. hade säkert kunnat bli jätteläckert. verkar inte så vanligt dock. aldrig gjort det åt någon men skulle såklart göra det om någon ville det.

• Crisp

Jag väntar också på min första manliga underklädesfotografering. Jag fotograferade på en kick-off för ett tag sedan och slängde ut frågan bland killarna jag plåtade då. De tyckte det var en jätteläcker idé, men därifrån till att ta steget.Nä. Jag tänker mig den lite som en brandmannakalender, kanske med olika omgivningar och inte bara en studio. Men ännu ingen bokning....

• MysanX

Hur vet man vilken fotograf man ska använda? Som kandet här med att ta fram det sexiga hos en överviktig?

• suamaca

MysanX, jag kan rekommendera en fotograf som heter Linda och finns i sthlm, om du googlar på "lindisima" hittar du henne. Annars kan du ju använda sidan som lite inspiration.
    Och du, sexigheten finns inte i storleken utan i huvudet - känner du dig sexig så blir bilderna sexiga. Så hitta en fotograf som du känner dig trygg med, det är det viktigaste - och släpp loss! :D

• ConnyD

det "sexiga" kommer om du känner dig trygg med fotografen. mycket handlar det om att slappna av och ha roligt. då går det av sig själv

• Äntligen är det min tur

Sorry mitt tangentbod borde bytas ut snart eftersom den tappar bokstäver hela tiden

• HannaEl

Jag tycker verkligen att det är supervackert med kvinnor som är runda med vackra kurvor! Jag är själv inte pinnsmal och min secret box fotografering gjorde verkligen att jag fick en egoboost!! Det var verkligen super roligt!

• Leirbål

Herr Hedlund skrev 2009-06-05 18:44:57 följande:

För visst kan jag som man också göra en secretbox??
    Klart du kan. Hvis konen din er visuell setter hun nok veldig pris på det hun også.
    Jeg er mere opptatt av det visuelle enn mannen min, så hos oss ville jeg satt mere pris på det enn han.
  • Aleta

Jättefint!
    Otroligt att du lyckades vara både modell och fotograf, det kan inte ha varit lätt.

gotlandsulrika skrev 2009-06-05 10:15:13 följande:
    Jag är inte pinnsmal ( har storlek 44) och jag tog mina bilder igår (är fotograf så jag tog dem på mig själv). Jag lovar att rätt ljussättning, viklar och lite täckande rekvesita gör underverk! Ett litet smakprov (om jag vågar..uhh)ulrikafinnberg.blogg.se/2009/june/fotat-morgo...
  • Aleta

Det hade jag blivit jätteglad för (och oerhört förvånad) om min man hade gjort.
    Herr Hedlund skrev 2009-06-05 18:44:57 följande:

För visst kan jag som man också göra en secretbox??
  • lönnsjö

gotlandsulrika skrev 2009-06-05 10:15:13 följande:
    Jag är inte pinnsmal ( har storlek 44) och jag tog mina bilder igår (är fotograf så jag tog dem på mig själv). Jag lovar att rätt ljussättning, viklar och lite täckande rekvesita gör underverk! Ett litet smakprov (om jag vågar..uhh)ulrikafinnberg.blogg.se/2009/june/fotat-morgo...

Jättefin bild!! Tack för att du delar med dig

Har själv skickat en förfrågan till en fotograf nu. Hoppas jag vågar hela vägen

• rosesarered

Det är verkligen en kick att göra en sådan fotografering oavsett kroppsstorlek! Bara grejen att man vågar fälla kläderna framför en vilt främmande person (fotografen) fick mig att känna mig modig när jag promenerade hemåt från fotograferingen.
    Om du är nyfiken-ta chansen och gör det! Fotografen tycker förmodligen att det är roligt att fotografera olika människor med olika kroppar och former.

• lönnsjö

Så nu har jag gjort det Igår var jag och fotografen och smög runt ibland högt gräs och blommor. Blev även några bilder vid vid havet och som avslutning hade hon ordnat med fotografering på ett slott. Jag var väldigt nervös innan men det släppte så fort jag träffade henne. Det var faktiskt riktigr roligt. Arbetssamt men roligt. Kände mig så nöjd när jag gick hem Växte några centimetrar av stolthet över att jag genomförde detta. Kommer nog att välja ut en favoritbild och göra en canvastavla till mannen.

• MrsMuffin

Jag vill absolut göra en "secret box" fotografering åt min kille, i bröllopspresent. Någon härinne som vet ungefär vad det kostar?? Funderar på att få det gjort när jag är i Sthlm nån gång, så det blir en total överraskning. Skall man sminka sig själv och sådär, lr hur funkar det??

• lönnsjö

Jag köpte till smink och hårstyling till mitt paket. Det fanns lite olika paketpriser hos den fotograf jag var hos. Jag valde 1 timmes fotografering i miljö (på en äng, på stenar vid havet och inomhus på ett slott). Jag får då välja ut 12 bilder som sätts in i ett album samt alla bilderna ( ett bildspel)  på en skiva. Detta går loss på 3600 kr. Det finns billigare alternativ och man kan sminka och fixa håret själv.

Jag valde att anlita någon som hjälpte mig med det eftersom jag ville känna mig extra fin
    Sen tyckte jag väldigt mycket om min fotografs bilder, hela hennes stil tilltalade mig. 

Svar på tråden Secret box - för mullig?