• rosa lavendel

Secret box - för mullig?

Hej finns det nån överviktig/mullig person som vågat sig på en secret box? Tycker man bara ser smala tjejer när man tittar på fotografernas sidor... Nån som vågar visa mig en bild?

• Svar på tråden Secret box - för mullig?
  • frökenfalksnartfru

tjärnblomma skrev 2009-06-05 07:54:14 följande:

Kolla i din inbox.
    Lust att dela med dig till mig också?

Vill också göra men hur mkt visar man? Hur vad har man på sig? Saker du Conny kanske kan svara på? Och om du har en hemsida kanske du kan skicka en länk på min mail... bondmoran3@hotmail.com
    Vill så gärna göra något för min älskling!!
  • frökenfalksnartfru
    gotlandsulrika skrev 2009-06-05 10:15:13 följande:
    Jag är inte pinnsmal ( har storlek 44) och jag tog mina bilder igår (är fotograf så jag tog dem på mig själv). Jag lovar att rätt ljussättning, viklar och lite täckande rekvesita gör underverk! Ett litet smakprov (om jag vågar..uhh)ulrikafinnberg.blogg.se/2009/june/fotat-morgo...
    Oj vad fint!! Tack för att du delade med dig!!
  • FeF

Jag måste bara ifrågasätta en sak. Secret box är ju ämnat för den man skall gifta sig med, om jag inte är helt fel ute. Om man nu funderar på dylikt på grund av kärlek, och inte politiska skäl, så är det väl rimligt att anta att partnern i fråga älskar en oavsett vad man väger. Om så inte är fallet bör man nog inte gifta sig eftersom att kroppen förändrar sig under hela livet. Beroende på hur karln är kan du ju också ta bilderna själv eller be en väninna göra det. Personligen skulle jag tycka det vara gulligt. Annars så går det ju också att ta bilderna tillsammans, då får ju din partner bestämma vilka ställningar han vill att du skall posera i osv. :)

• MysanX

ÅÅÅHHH, jag villoxå göra men vet inte om jag vågar. Är oxå en 48, strior på magen efter graviditet och hängbröst efter amning så jag vet int eom det skulle bli så snyggt. Jag gillar visserligen min kropp och likså min M2B men vet inte om bilderna skulle bli så snygga??

• Herr Hedlund
    FeF skrev 2009-06-05 17:04:43 följande:
    Jag måste bara ifrågasätta en sak. Secret box är ju ämnat för den man skall gifta sig med, om jag inte är helt fel ute. Om man nu funderar på dylikt på grund av kärlek, och inte politiska skäl, så är det väl rimligt att anta att partnern i fråga älskar en oavsett vad man väger. Om så inte är fallet bör man nog inte gifta sig eftersom att kroppen förändrar sig under hela livet. Beroende på hur karln är kan du ju också ta bilderna själv eller be en väninna göra det. Personligen skulle jag tycka det vara gulligt. Annars så går det ju också att ta bilderna tillsammans, då får ju din partner bestämma vilka ställningar han vill att du skall posera i osv. :)
    Själv klart så är det för min (då) man men jag ska ju fortfarande klara av att stå halv naken framför någon annan... han står ja ju både hel och halv naken fram för annars så det är igan bekymer men att ta korten känns lite pirrigt... men men jar har inte bestämmt mig än... måste se vad pengarna räcker till...
  • Herr Hedlund

är förvirrad... jag menar min fru..... känns som det bara är brudar här så jag hänger med i samma anda.... :0)

• Herr Hedlund

För visst kan jag som man också göra en secretbox??

• BlivandeFruF

Ja! det är klart att du kan det,det är ju bara roligt! :D

Herr Hedlund skrev 2009-06-05 18:44:57 följande:

För visst kan jag som man också göra en secretbox??
  • stl48

Jag skulle också vilja göra något sådant, Kan jag också få en länk till min mail

a-c.olsson@tele2.se

frökenfalksnartfru skrev 2009-06-05 14:14:09 följande:
    tjärnblomma skrev 2009-06-05 07:54:14 följande:
    Lust att dela med dig till mig också?Vill också göra men hur mkt visar man? Hur vad har man på sig? Saker du Conny kanske kan svara på? Och om du har en hemsida kanske du kan skicka en länk på min mail... bondmoran3@hotmail.com Vill så gärna göra något för min älskling!!
  • Babajaga

TS: det är ju urläckert och kvinnligt med mulliga modeller, det finns väl anledning till att konstnärer gärna målar av mulliga modeller? =) Klart att du ska köra på om det är det du vill!! Du kommer att bli urläcker på bilderna!=)

Svar på tråden Secret box - för mullig?