• didis
    Äldre 29 May 19:27
    22039 visningar
    163 svar
    163
    22039

    Män som kvinnor vill vara otrogna med - listan vi väntat på...

    Äntligen!

    Mitt liv är komplett, Aftonbladet har publicerat listan över vilka kändisar vi kvinnor vill vara otrogna med (och för all del har männen en lista också). Listan toppas av...

    1. Hugh Jackman (Wolverine)
    2. Jonny Depp
    3. Alexander Ryback (????)

    Nu är väl förvisso otrohetsfrekvensen lägre på ett bröllopsforum jämfört med andra forum så jag formulerar om frågan:

    Vem skulle du helst vara tillsammans med om du inte hade ett fast förhållande?

    eller:

    Vilken kändis dreglar du mest över?



    www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article5251287.ab

  • Svar på tråden Män som kvinnor vill vara otrogna med - listan vi väntat på...
  • Supers­tarfia
    Äldre 20 Aug 12:36

    jag har ett frikort.. han heter usain bolt.. haha tror min karl kan vara rätt säker där.. ;)

  • Maalin­a
    Äldre 20 Aug 16:22

    Nigel är en riktig snygging, men är han inte lite gay-aktig? Isåfall har man nog ingen chans ;)

    Min sambo håller också på och byter frikort, haha... Otroligt passande om det skulle dyka upp nån känd snygging att plötsligt byta!

    Ross i Vänner hade ju en snygg variant; printa ut listan, laminera den och ha den i plånboken ;)

    Miss Biii skrev 2009-08-20 08:06:04 följande:


    frikort? hmm.. fler som har det?? Kom på en snygging till... han som sitter i juryn i " Americas next top model", tror han heter "Nigel"... *mums*
  • varmas­falt
    Äldre 20 Aug 16:49

    haha...Brolle är mitt frikort oxå...får oxå konstiga blickar när jag hävdar att den sammetslena rösten och de mjuka huindvalpsögonen får mig att formligen smäääälta...!

  • bellri­k
    Äldre 20 Aug 17:31

    Viggo Mortensen, fast bara som han ser ut i sagan omringen...

  • bellri­k
    Äldre 20 Aug 17:32

    om ringen skulle det vara där... ett litet mellanslag som inte riktigt ville sig. :)

  • Maalin­a
    Äldre 20 Aug 18:53

    Haha, vad skönt att det finns nån som förstår! Jag var på Diggiloo och Allsång på Liseberg när Brolle var där och när han kom nära mig kände jag mig som en kändisförälskad tonåring! Jag höll mig dock i skinnet och lät bli att skrika som tjejerna som skrivit "Brolle" i ansiktet... ;)


    varmasfalt skrev 2009-08-20 16:49:54 följande:
    haha...Brolle är mitt frikort oxå...får oxå konstiga blickar när jag hävdar att den sammetslena rösten och de mjuka huindvalpsögonen får mig att formligen smäääälta...!
  • jojann­a
    Äldre 21 Aug 21:44

    Jag och min man har faktist samma person

    VIGGO MORTENSEN

    Storyn går såhär att ifall nån av oss nångång får chansen att vara med honom så är det okej att lämna varandra. Ett litet skämt som jag tycker är relativt roligt
    Hur skulle det låta om man skulle säga: Min man lämnade mig för Viggo!

  • gumzan
    Äldre 21 Aug 21:49

    1.Jason Statham
    2. Vin Disel

    Sååå fina så.

  • Stardu­sty
    Äldre 21 Aug 22:00

    Paul Rudd (hot yummie...) eller Mr Darcy i Stolthet & fördom, en tafatt snygg britt mmmm......

  • Aleta
    Äldre 21 Aug 23:24
    jojanna skrev 2009-08-21 21:44:47 följande:
    Jag och min man har faktist samma personVIGGO MORTENSENStoryn går såhär att ifall nån av oss nångång får chansen att vara med honom så är det okej att lämna varandra. Ett litet skämt som jag tycker är relativt roligt Hur skulle det låta om man skulle säga: Min man lämnade mig för Viggo!
  • Äldre 28 Aug 22:31

    Måste bara inflika i smammanhanget att jag tycker de här pojkarna piggade upp lite...





  • Äldre 28 Aug 22:31

    sammanhanget!

  • shakyn­ose
    Äldre 29 Aug 16:48

    Jag hade en, men han dog: Heath Ledger
    Nu är jag så tråkig att jag tycker att min egen kille är den hetaste i hela världen.

Svar på tråden Män som kvinnor vill vara otrogna med - listan vi väntat på...