• didis

    Män som kvinnor vill vara otrogna med - listan vi väntat på...

    Äntligen!

    Mitt liv är komplett, Aftonbladet har publicerat listan över vilka kändisar vi kvinnor vill vara otrogna med (och för all del har männen en lista också). Listan toppas av...

    1. Hugh Jackman (Wolverine)
    2. Jonny Depp
    3. Alexander Ryback (????)

    Nu är väl förvisso otrohetsfrekvensen lägre på ett bröllopsforum jämfört med andra forum så jag formulerar om frågan:

    Vem skulle du helst vara tillsammans med om du inte hade ett fast förhållande?

    eller:

    Vilken kändis dreglar du mest över?



    www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article5251287.ab

  • Svar på tråden Män som kvinnor vill vara otrogna med - listan vi väntat på...
  • AnnBo

    Brad Pitt eller David Boreanaz...finns ingen förutom min m2b som är hetare än de

    kom på en till Colin Farrell med

  • Heloise

    Hur kunde jag glömma Handsome George Clooney?

    Annars har Taylor Kitsch( Gambit i Wolverine) seglat förbi Bana på sista tiden. Har haft ögonen på honom länge och jag måste säga att han knuffat ner Pattinson från 2 platsen.

    Ny lista!

    Tomo Milicevic
    Taylor Kitsch
    Robert Pattinson/ Eric Bana

  • F A M E

    Jonny Depp kan jag tänka mig samt matrix killen.

    Sen finns de ju flera godingar, han som är skådis och har blondt halv krulligt hår? Spelade emot Jennifer lopez. Där hon var en bröllopsfixare.

    Någon som vet vem jag menar.???

  • Tess80

    1. Ryan Reynolds
    2. Jake Gyllenhaal (stavning?)
    3. Ewan McGreggor (framför allt i moulin rouge)
    4. Ryan Philippe

  • MV85

    F A M E skrev 2009-07-23 10:10:26 följande:


    Jonny Depp kan jag tänka mig samt matrix killen.Sen finns de ju flera godingar, han som är skådis och har blondt halv krulligt hår? Spelade emot Jennifer lopez. Där hon var en bröllopsfixare.Någon som vet vem jag menar.???
    Matthew McConaughey
  • Miss Biii

    Hahah, underhållande tråd o läsa...
    Brad Pitt? nja han va väl rätt snygg i rollen i Gladiator men annars förstår jag inte riktigt...
    Alexander "ögonbrynet" Ryback..haha, POJKE va ordet!
    Persbrant skulle jag inte ens ta i m tång... riktigt slemmig o otrevlig typ...

    Funderar på hur min lista skulle se ut... svårt... finns väl en del mumsiga fotbollsproffs ute i världen (INTE Zlatan!!!!)

    Annars va det en svår nöt o knäcka... måste fundera vidare... ser fram emot o följa utvecklingen här..

  • Bridemma

    Jag håller helt med aftonbladets läsare
    Hugh jackman- manligast mannen i universum, och verkar hur reko som helst...
    och
    johnny depp, denna man måste ju bara vara helt fantastiskt! Inte undra på att Vanessa paradis tog honom. =)

  • AnnBo

    Miss Biii skrev 2009-07-23 12:10:26 följande:


    Hahah, underhållande tråd o läsa... Brad Pitt? nja han va väl rätt snygg i rollen i Gladiator men annars förstår jag inte riktigt... Alexander "ögonbrynet" Ryback..haha, POJKE va ordet!Persbrant skulle jag inte ens ta i m tång... riktigt slemmig o otrevlig typ...Funderar på hur min lista skulle se ut... svårt... finns väl en del mumsiga fotbollsproffs ute i världen (INTE Zlatan!!!!)Annars va det en svår nöt o knäcka... måste fundera vidare... ser fram emot o följa utvecklingen här..
    Men Brad Pitt är ju inte med i Gladiator, han är ju med i Troja
    Det är ju Russel Crowe som spelar i Gladiator
  • F A M E

    TACKAR hans ögon är så vackra att se på.


    MV85 skrev 2009-07-23 11:51:36 följande:
    F A M E skrev 2009-07-23 10:10:26 följande:Matthew McConaughey
  • sarasarasara
    MV85 skrev 2009-07-23 11:51:36 följande:
    F A M E skrev 2009-07-23 10:10:26 följande:Matthew McConaughey
    Oh, good one
Svar på tråden Män som kvinnor vill vara otrogna med - listan vi väntat på...