Bröllopsskor från Halens??
Har sett ett par väldigt söta och fina (och prisvärda!) bröllopssatinskor på Halens och undrar om någon vet hur de är i storlekarna?
www.halens.se/ProductPage.aspx&oc=7
Har sett ett par väldigt söta och fina (och prisvärda!) bröllopssatinskor på Halens och undrar om någon vet hur de är i storlekarna?
www.halens.se/ProductPage.aspx&oc=7
åh kollade också in på halens skor...hittade ett par jättesnygga i satin, men färgen var guld/ljusbeige...måste man ha vita skor till vit klänning?
Bifogar en länk på dom...
www.halens.se/ProductPage.aspx&mid=151&sort=0&dir=1
ha ha nä det är sant, man måste ingenting:) Till saken hör att jag har inte köpt någon klänning än, men har en ungefärlig bild på hur den ser ut....men jag föll för skorna
ja nä nu beställde jag dom...kunde inte hejda mig...förälskelsen vart för stor :) Då får det bära eller brista
Hur vet du att man får 30% rabatt?
Fyll i koden 1190, på beställningssidan så får du 30%. Lycka till!
Tack!
Nu har jag beställt dem... kan ju alltid skicka tillbaka dem om de inte passar...
Vet inte om det är till nån hjälp men men... Jag brukar beställa från Halens, och då brukar jag beställa strl 5 och de brukar passa perfekt. Jag har runt 38 i vanliga fall. Ibland 37 ibland 38. Men då jag har väldigt breda fötter så brukar 5 (gärna med vid passform om det finns) vara perfekt för mina fötter
Idag kom mina skor!!!! De var jättefina, riktiga brudskor! Modellen i tån var dock lite spetsigare än de ser ut på bilden och tyvärr var de en storlek för stora,(har stl.36 och tog en 4:a) men ska byta till en storlek mindre så blir de perfekta! Sååå nöjd och billigt o bra dessutom!
Nu har mina skor oxå kommit!!! De satt perfekt!!! Superbra att kunna hitta skor till en billig peng men som är såååå fina...
Ett stort tack för tipset!!!
Mina skor har inte dykt upp ännu :(...å Halens har väl inte så man kan titta på sina beställningar heller...men men kommer dom inte till veckan så ringer jag.
Kul att ni andra var nöjda :)
I ditt bekräftelsemail så står det preliminärt leveransdatum.... på mitt stod det 'slutet på maj' och så dök det upp i fredags...
ja nu har mina kommit...å åkt igen :(...Stoleken var för precis för mina fötter, hade nog kunna gå in dom, men dom kändes så himla hårda skorna så tanken på att gå med dom en hel dag kändes himla jobbigt...synd för dom var så himla läckra :(...Nä bara söka vidare..
DUMMA Halens... Skickade tillbaka mina brudskor för att byta storlek vilket var inga problem enligt dem. Nu har jag fått ett brev att skorna är slutsålda och inte kommer in igen. Hade jag vetat detta hade jag ju aldrig bytt dem, men nu är tydligen den första storleken också slut så nu står jag helt utan skor!!!!! Fan också=(