Bröllopsskor från Halens??
Har sett ett par väldigt söta och fina (och prisvärda!) bröllopssatinskor på Halens och undrar om någon vet hur de är i storlekarna?
www.halens.se/ProductPage.aspx&oc=7
Har sett ett par väldigt söta och fina (och prisvärda!) bröllopssatinskor på Halens och undrar om någon vet hur de är i storlekarna?
www.halens.se/ProductPage.aspx&oc=7
gud så snygga! puffar för jag vill också veta hur storlekarna är!
Åååå där fanns ju massa med ursnygga satinskor.. Hittade ett par benvita som var "jag" men klackhöjden oroar mig.. Vet inte heller hur de är i storlekarna, så jag hänger på här!
Det var någon tidigare på BT som skrev att de köpt bröllopsskor där, hoppas hon hittar hit nu så vi får lite hjälp
Fast jag har beslutsångest... Dels över klackhöjden, sen att jag ska ha en vit klänning, inte en offwhite eller liknande o skorna är som sagt benvita.. Vad tror ni? Kan man ha benvita skor till en vit vit klänning?
Min klänning e vit och jag har inte sett det som ett problem. tror inte ens det syns att de är benvita. min klänning är dessutom lång så skorna kanske inte ens syns...
Nej, det kommer nog inte mina göra heller... kommer ha hellång klänning med släp så borde inte synas något alls.. men man vet ju liksom inte... *beslutsångest* Tur jag har tid på mig!
beställer du skor innan 12 maj så får man dessutom 30% rabatt... men de är ju billiga ändå så det kanske inte gör så mycket!
Hej!
Jag ska oxå ha en vit klänning.
Skorna som jag köpt är riktigt vita, jag skulle inte kombinera benvita skor med vit klänning. Skulle då tycka att skorna såg "sjabbiga" ut.
Lycka till!
De hade ju en jättebra storleksguide på sidan?! Om man vet sin fot i cm. Sen kanske det e klurigt med bredden men just vilken storlek man ska beställa var ganska enkelt =)
Har beställt ett par bröllopsskor nu, så får hoppas de passar och att färgen är bra! Ringde kundtjänst och hon sa att man skulle ta den vanliga storleken som man brukar ha. Alltså inte följa deras tabell... enligt den skulle jag ha stl.37-38 och jag har alltid stl.36! Så får hoppas de blir bra