• HavsVigsel

Oro för livet efter?

Tänkte bara att det skulle vara intressant att höra om det är någon mer än jag som tänker på livet efter bröllopsdagen? :) Då menar jag er relation. Tror ni den kommer att förändras bara för att ni gift er eller kommer livet fortsätta som vanligt? Jag och min blivande man hartalat jättemycket om detta (och då har vi varit ihop i 13 år innan!!) Vi vill bara försäkra oss om att vi vill "ha ut" samma sak av giftemålet så vi slipper besvikelser och skilsmässa. Hur har ni gjort, eller hur tänker ni?

• Svar på tråden Oro för livet efter?
  • didis

Vi har också 20 år och 2 barn (gifte oss i mars på 20-årsdagen).

Men jag har i ärlighetens namn kallat honom "maken" i 15 år nu, i allt utom det juridiska är det ju det han har varit. Men för all del, är han ju den jag ligger med också

lipaj skrev 2009-05-05 10:58:48 följande:
    trevligt att kunna presentera honom som sin man istället för sambo eller han jag ligger med! ( 20 år + 2 barn)
  • HavsVigsel

Ja jo jag hade också tänkt fortsätta ligga med min man.

• JustMeAndMyLove

EFTER bröllopet???
    Enligt mig är det därför man gifter sig: för att kunna neka sex men ändå ha honom kvar när bilen går sönder ;)

hihi

HavsVigsel skrev 2009-05-05 13:37:51 följande:
  • Lady o Lufsen

Livet fortsätter precis som vanligt men med en helt ny känsla...

• Lady o Lufsen
    HavsVigsel skrev 2009-05-05 13:37:51 följande:
  • valkyriana

Va fan, ligger ni med era män Shit!

• MulleNuh

haha

JustMeAndMyLove skrev 2009-05-05 13:39:08 följande:
    EFTER bröllopet??? Enligt mig är det därför man gifter sig: för att kunna neka sex men ändå ha honom kvar när bilen går sönder ;)hihi
  • MulleNuh

Mjoo till jul och midsommar...
    Så nu är han glad då vi närmar oss midsommar...

valkyriana skrev 2009-05-05 13:48:36 följande:
    Va fan, ligger ni med era män Shit!
  • valkyriana

Phuuu. Jag fick lite ångest där, tänk om han får reda på att andra gör det.
    Men vi är ju gifta nu... vad förväntar han sig liksom? Mitt jobb är ju nu att gnälla hål i huvudet på honnom

• valkyriana

Nyaa hålvanor så att säga...

• valkyriana

Det är bara att gratulera mig, jag har lyckats sitta på bt hela dagen istället för att städa.
    Vilken bra fru jag var då!

• JustMeAndMyLove

Samma här :S Satte just igång en tvättmaskin, det hade jag tänkt göra för 4 timmar sen :P
    Nu är det bara städa, dammsuga, skura, hänga tvätt, handla, tvätta bilen, laga mat, äta maten kvar! Ska bara kolla liiiiiite till :P

valkyriana skrev 2009-05-05 13:55:35 följande:
    Det är bara att gratulera mig, jag har lyckats sitta på bt hela dagen istället för att städa.Vilken bra fru jag var då!
  • valkyriana

asg
    Ja se nu hamnade jag här igen...
    Men nu måste jag hämta barn... Så nu blir det att ta hand om dem SAMTIDIGT som jag ska köra alla slags städmaskiner som finns, och lag mat, och just det! Jag får leverans av 1 st halv gris som skall tas hand om.

skyll mig själv

• novia72

hehehehe jag tror att jag har missförståt det hela....sexet har bara blivit bättre efter JAet!!!! :) :)

skämt åt sido min känsla efter bröllopet har varit DET ÄR VERKLIGEN VI för resten av våra liv.... ingen av oss var "giftas-typen" ;) så det känns rätt så stort.... och jag vet att min MAKE hihihi känner samma...

Svar på tråden Oro för livet efter?