Snart förlovad!
Tror det är dags för mitt första inlägg här nu. Har läst här ganska länge och varit medlem ett tag, men nu börjar det liksom bli på riktigt, för om knappt två veckor ska jag och min sambo förlova oss, på firandet av vår ettårsdag.
Min älskling friade (rent tekniskt, så att säga) för ganska länge sen, genom att gå ner på knä framför mig i soffan och fråga om jag ville bli hans fru. Där har vi ett klockrent sätt att få någon att tappa koncentrationen på filmen ;). Tidigare har jag haft fantasier om ett superromantiskt frieri, något i stil med ett helt tal i solnedgången, havsbrus i bakgrunden, fågelkvitter och rosendoft - ja ni förstår. Nu blev det inget i den stilen, men det kunde inte ha varit mer rätt för mig.
Sen dess har jag bara väntat på förlovning, och för några veckor sen när vi var ute på stan så styrde han mig mig mot Guldfynd och nämnde som i förbigående att "jag ju antagligen ville vara med och välja min förlovningsring", så det gjorde vi där och då. Hämtade ut dem förra veckan, så nu är det bara väntan kvar... Iiiih!
Blev kanske lite långt och rörigt nu, men var bara tvungen att skriva av mig. Har inte berättat för någon att vi ska förlova oss och håller på att spricka av lycka.