ÖTH enda grossist i Linköping?
Hej. Finns det flera grossister för snittblommor i Linköping? Någon som vet?
Och när har ÖTH öppet?
Hej. Finns det flera grossister för snittblommor i Linköping? Någon som vet?
Och när har ÖTH öppet?
Man ska som sagt vara i Blomsterbranschen. Det görs tappra försök att hävda från alla möjliga hålla tt man är det, men de seriösa grossisterna söger nej till alla som inte jobbar med att sälja blommor. Företag är en otroligt viktig del av floristernas kunder. Sedan finns det ju vissa hotell eller cateringfirmor som har egna floriser anställda, då är det ju en del av konceptet, att de även säljer dekorationerna.
Ibland är det inte så lätt att dra gränser, men för det mesta är det tämligen solklart bvem som ska ha kort och inte i hallarna. Gå inte dit och försök för bövelen!
Jag har jobbat där och det är det värsta som finns med de som kutar där som inte har där att göra.
Om företaget gör det, då vill blomsteraffären på orten GÄRNA ha in det jobbet för offertering. SÄRSKILT då!
(det är väl ingen här som tror att det är brudbuketter som man tjänar pengar på i branschen? Det är det man gör åt FÖRETAG som är de stora jobben för det mesta.)
Då tror jag också att jag hänger med... Och förresten är det ju egentligen självklart att företagen behöver företagen... Så att säga ;o)
Ja, egentligen är det ju det.
Sina företag är man rädd om!
Skönt att vi fick det här utklarat! Hehe...
Hihihi! Ja! Man eldar upp sig lite i dt här ämnet märkeer jag för egen del...
Jag bor strax utanför Stockholm, det kan omöjligt vara reklam, hoppas jag!