Vad gjorde ni med brudbuketten??
Efter bröllopet dvs
Efter bröllopet dvs
Jag hade en som jag kastade och min stora bukett har jag på en hylla tillsammans med mitt diadem :)
hade den på bordet framför mig. efter festen åkte limon till kyrkogården där den kom på min nyavlidne svärfar som ville närvara på bröllopet mest av allt.
hade den på bordet framför mig. efter festen åkte limon till kyrkogården där den kom på min nyavlidne svärfar som ville närvara på bröllopet mest av allt.
svärfars grav skulle det stå
Hade inte haft en tanke på detta med att lägga den på mammas grav men naturligtvis är det dit jag ska åka med buketten!
Tack för ideén!
igen orsak. För oss kändes det som en naturlig gest. Så han och fick "vara med".
Själv älskar jag torkade blommor så det är givet att buketten blir kvar i vitrinskåpet hemma...
Jag hade den på bordet under middagen, tog hem den och slängde den ganska snart. Såg till att bröllopsfotografen tog fina bilder på den (innan vigseln)- ni kan kolla i galleriet. Nu har jag ett av fotona uppförstorat och inramat. Så på ett sätt har jag den kvar ...
Jag kommer att lägga min på min mammas grav dagen efter bröllopet!
Jag kommer ha den i bröllopsviten efter festen och eftersom vi ska sova över där två nätter beror det på hur den ser ut då.
Om den är tillräckligt fräsch åker jag gärna och lägger den på min morfars grav. Underbar idé! Annars får den åka på komposten.
min ligger i frysen. Tanken var att vi skulle ta upp den till vår ettåriga bröllopsdag (tydligen en norsk tradition, ja se de där guttarna vad de hittar på) men då var vi i fjällen och året efter i New York så den ligger där fortfarande med fin frysbränna. Låter ju helkocko....
inte mer kocko än att frysa tårtans översta våning...