Vad gjorde ni med brudbuketten??
Efter bröllopet dvs
Efter bröllopet dvs
Jag tänkte ha den som bordsdekoration framför/mellan mig och min MAN som han ju kommer att vara då
Sen ska jag njuta av den en dag och sedan ska jag nog åka och lägga den på min familjs grav.
Den skall tittas på ordentligt och sedan, när den vissnat, komposteras. Den kommer ju att finnas avbildad så något behov av att spara den har jag inte (dessutom brukar gamla blommor bli hemskt dammiga hemma hos oss).
Kommer "kasta" den när vi sticker från festen på kvällen då vi drar till hotellet och sedan direkt på bröllopsresa
Tycker att någon annan kan få glädjas med den istället då jag inte kan göra det längre!
Jag ska lägga min på min pappas grav
Jag hade den på bordet och sedan fick mina föräldrar med sig den tillbaka efter festen så jag hade den på balkongen tills den vissnade.
Jag hade den på bordet och dagen efter spred jag ut blommorna på sjön till minne av min pappa och min bror. Först hade jag tänkt göra det direkt efter vigseln (vi vigdes vid sjön) men sedan kände jag att jag ville vara ensam då och inte göra ett stort spektakel av det.
Jag har varit gift en gång tidigare och den buketten konserverades och ramades in. Det är jättefult, bleknade blommor i en glaskupa, så det gjorde jag inte om.
Lade den på min mammas grav...
Kommer spara den tills den vissnar och sen blir det komposten för den raringen. Förevigad på kort vill jag ändå inte ha en glaskupa som ska sparas och aktas.
Jag kommer att kasta min över axeln när vigsel och gratulationer på kyrktrappan är avklarat. Så att någon av våra ogifta vänner kan fånga den. Sen är det deras tur att gifta sig nästa gång.
Jag åkte upp med min man och mina föräldrar till Dalarna två dagar efter bröllopet och la den på farmor och farfars grav.