• aikidoaasa

Panduro pyssel...

Hihihi... jag har precis varit lite busig och sett till att beställa lite saker från Panduros "jätte rea" katalog. Där hittade jag bland annat ett jätte fint bröllops album för ingenting som jag absolut inte kunde låta bli att köpa.
    Så nu har men en sak klart... nu är det bara allt annat att fixa innan dess. lol...
  • Svar på tråden Panduro pyssel...
  • JBB

Ja det trodde jag med ElMac, men antagligen så jobbar Panduro liknande tider som alla andra, och kommer det in många beställningar på kvällen efter arbetstid så kanske man inte får alla varor på morgonen om flera har lagt liknande varor i sin kundkorg.

Ååh jag är så nervös, jag vill ha mina varor, min fästman ber mig att koppla av men jag har ju planerat hur jag ska göra med mina grejer

• Gotlandsbröllop 2009

Nu kom min orderbekrftelse. Det tog nästan ett dygn!
    Sist jag beställde tog det nästan 2 veckor innan jag fick sakerna och då var det några av de reasaker jag beställde inte med för var slut. Det synte inte att dessa varor var slut när jag lade ordern. Så nu blir det till att hålla tummarna att allt kommer denna gång.

• Gotlandsbröllop 2009

Mitt tangentbord har fått fnatt, ursäkta oredan i mitt inlägg.

• ElMac

åh nu blev jag ju nervös också!! Men men, finns de inte kvar för man helt enkelt ta nya tag. De tråkiga är att vi hade sett ut saker i katalogen innan rean startade så lite trist om de hinner utgå. Lova att hålla mig uppdaterad då ni får era paket :) och vad ni inte fick med ifall ni får före mig..

• Gotlandsbröllop 2009

Oki, återkommer när jag fått mitt.

• JBB

Nu har dom ändrat på deras hemsida. Paketen kommer att skickas 7-8 arbetsdagar efter mottagen beställning. Jösses det kommer ta evigheter innan våra paket kommer

• 28 Aug

Fick avi från posten nu! Mitt paket har kommit

• Gotlandsbröllop 2009

När beställd du? Jag vill också ha mitt paket, nu nu nu...

• 28 Aug

I söndags men bad snabb leverans med

• JBB

Vad kul 28 Aug att du fick ditt paket? Fick du allt du hade beställt?

Kikar lite då och då på min beställning och kikar om lagret har tagit slut, upptäckte idag att det är någon som snott "mina" rosa namnlappar

• Gotlandsbröllop 2009

Jag har också upptäckt att jag inte får allt jag beställt, bla de hjärtan jag skulle göra servettringar av. Typiskt!

• JBB

Hur går det för er tjejer? Har era paket kommit än? Min ligger under exp, så snart borde även det skickas från Malmö
    Ni som har fått era paket redan, fick ni med allt ni beställde?

• Gotlandsbröllop 2009

Även mitt ligger under exp.

• ElMac

Det som står som rest på min order är bara limstift så jag antar att jag får resten? Status står dellevererat, men de som är restat kommer jag inte att få alls enl P då de är slut hos leverantören

• Gotlandsbröllop 2009

Idag kom paketet. Allt var med uton de metallhjärtan jag skulle ha som servettringar. Nu är det bara att börja pyssla.

• aikidoaasa

Hämtade mitt paket idag också. Vilket fint album det var! Blev alldeless glad av att öppna det.

• ElMac

oj, glömde säga att vi hämtade det i förrgår :) allt kom utom en dekorationslera :)

Svar på tråden Panduro pyssel...